Viata de caine..

chicco

Nush daca stiti..dar cei care ma cunosc mai bine (sa zicem asa) stiu ca am un caine, Chicco, este o corcitura intre un YorkShire si nush ce alta rasa..dar este absolut senzational acest caine..tocmai asta este si motivul pentru care toti suntem inebuniti dupa el.. (toti=familia mea). Este un caine foarte jucaush.. drept e ca oricine intra in casa.. dupa 1 minut se trezeste cu o minge de tenis la picioare :))…deci clar nu este un caine de paza:D.Β  In ultimile zile..doarme cu mine in pat (nush de ce sor’mea l-a dat afara din camera ei) asa ca l’am luat sa stea la mine… si aseara eu am stat la PC pana mai tarziu.. si cand sa ma pun in pat sa ma culc.. pac.. cainele era intins pe orizontala in pat..si ocupa jumatate din pat.. l’am luat frumos si l’am pus cum trebuie..a stat ce a stat dupa care ma trezesc cu 2 labe infipte in mine.. vezi doamne.. nu avea fraieru loc in pat de mine (al draq) si normal.. m’am dat mai la perete (dupa ce mi’a furat si locul de la margine:)) )si am dormit asa pana m’am trezit..si l’am luat pe sus ca imi furase si perna :)) (pt cei care nu stiu, doarme fix ca o persoana normala..cu capul pe perna) si l’am pus la perete.. unde ii este locul. Spre dimineata..ma trezesc cu el pe mine.. mergea fraieru linistit ..trebuia sa ajunga la margine.. ca era un locusor disponibil..si tocmai acolo s-a bagat.. si iar a trebuit sa ma mut eu mai la perete.. asta pana pe la 6..cand incepe sa se linga si sa zgaltaie patul..si esti nevoit sa iesi cu el afara..altfel nu inceteaza :))

Oricum, nu sunt singurul din familie care ii suporta aproape orice:P, cam toata lumea in iubeste pe fraieru asta.. dar nah…un caine avem πŸ˜€

3 Responses to “Viata de caine..”

  1. Danuzza Says:

    ce doarme, al naibii :D:))
    chiar ca “viata de caine”

  2. anuka Says:

    uh uh kte ai d povestitttt:)frumos….interesant….:Ppovesteste knd eram si noi mai copii?hmm grea incercare…mai tzii minte cv?;))

    • realdogye Says:

      eh..si tu acum… amintiri am..dar nu se pot spune pe blog :D… poate citeste din greseala friendu tau blogul..si se supara..va certati si nah.. se ajunge unde (poate) nu doriti :P..daca vrei sa ma testezi.. try on YM πŸ˜‰ πŸ˜› (ups:D)

Leave a Reply

