Sunt… rãcit…

Da.. sunt foarte racit:(…De cand m’am intors din “scurta mea vacanta” am racit urat de tot.. dar astazi..este ziua cea mai cumplita pot spune.. stranut intr-una… sunt aiurit si batut in cap (nu ca nu as fi si cand sunt ok, dar nah..acum am o scuza:D) si mai sunt si fara forte…molesit..si sa fie treaba impecabil de frumoasa.. mai am si febra (37,4) pnm.. stiti voi foarte bine starea voastra cand sunteti cobza.. DAR.. am gasit un leac.. pe care-l recomand tuturor :)) (bine.. gasit.. mi’am dat eu seama cum ma simt mai bine). Cand sunt racit in starea in care sunt.. singurul leac.. sau nah.. nush cum sa-l numesc.. este ca ma simt foarte bine atunci cand dorm.. In momentul in care ma trezesc, toate sunt bune si frumoase.. cum m’am ridicat din pat.. s-a rupt filmul.. iar imi curge nasu, iar stranut.. iar n’am forte si ma ia cu frig..

Oricum, de cand m’am trezit in dupa-amiaza asta.. dupa scumpul meu somn de dupa-amiaza.. mi’am facut 2 ceaiuri unul de Ceai Verde si unul de tei (ceaiul verde il detest..dar nu am vazut ce pliculet am luat..:)) abia cand am gustat sa vad cum e ceaiul.. mi’am dat seama cat de praf sunt)…dar pana la urma l’am baut… Pe langa aceste 2 ceaiuri.. cu multa lamaie.. am mai mancat o lamaie separat… taiata feliute, fara samburi…cu putin zahar:D + o groaza de bomboane cu menta.. furate de la sor’mea :). Ah, iar ceaiurile le-am indulcit cu miere.. o delicatese:D. Dupa ceaiuri.. am de gand sa-mi fac si o ciocolata calda…am vazut-o langa ceaiuri si am zis ca fiind fierbinte si ciocolata.. nu are decat sa-mi faca numai bine :))

Vreau sa zic ca dupa cele 2 ceaiuri.. ma simt mai bine..sunt mai vioi :D, asa ca ma voi duce sa fac si o baie fierbinte, iar apoi ma infiintez in fata televizorului.. unde ma asteapta iar un somn de vre-o 2 ore:D. Ne auzim mai tarziu, CIUS:D

Leave a Reply

