ca tot mi’am adus aminte..

Stateam azi si ma uitam pe ceva video pe youtube.com ..si mi’am amintit ca am si eu un mic filmulet..
Filmuletul a fost filmat de mine, prin 2006 cand am fost la un circuit special amenajat pentru un anumit tip de masinute teleghidate. Masinutele au fost construite si setate de catre clasa mea de la liceu, si bineinteles si de mine :P. Ne-am chiuit ceva cu montatul..deoarece am cumparat 2 seturi de machete si motorase..si a trebuie sa ne folosim de ambele..pentru a construi o masinuta, iar pentru asta.. am fost in grupuri de catre 4 studenti.. la un total de 6 masinute. Masinutele sunt niste machete de masini normale.. care in loc sa functioneze pe benzina/motorina.. ruleaza pe un amestec de ulei si un combustibil mai special.. (in 2006.. 1L de combustibil costa 17 euro..:) ) si un plin..are o autonomie de 30 minute (asta normal..daca nu cumva se mai buleste cate ceva la masinuta..sau nu se inneaca motorul (se intampla foarte des..fiind foarte mic.. iar pompa destul de maricica šŸ˜› ). Viteza la care poate ajunge.. este de 60 km/h… (poate ceva mai mult..) si are un demaraj.. extraordinar šŸ˜€
Enjoy it šŸ˜€

Daca vreti.. puteti las si un mic comment.. jur ca nu ma supar šŸ˜›

Leave a Reply

