Hello Kitty and Pink color MUST die!!!!

hello kitty

Va jur ca nu mai pot cu Hello Kitty si culoarea roz… va jur.. In ziua de azi..majoritatea fetelor sunt distruse.. folosesc cuvantul asta pt ca alt cuvant nu se potriveste asa cum se potriveste acesta.. De ce le cred distruse?.. pentru ca sunt…asta este parerea mea… este absolut inadmisibil ca la 18 ani..hai fie, 20 ani sa te comporti ca o copila de 7 ani… cand vrei ca toate rechizitele scolare sa fie de aceeasi culoare..si anume un blestemat de ROZ.. Oriunde te uiti… roz-ul e in floare.. schimbati culoarea.. nu mai pot vedea roz in fata ochiilor.. gecute roz, ghete roz, sosetute roz….WTF.. grow up girls…

Cat despre hello kitty.. sincer.. n’am cuvinte.. am vazut azi una .. cred ca avea lejer peste 35 ani.. si avea posetuta hello kitty… sa nu mai zic cate am vazut prin oras.. nu numai in Italia.. unde sunt aproape toate proaste facute gramada..dar am ramas uimit sa vad aceeasi chestie si in Romania.. unde credeam fetele ca totusi sunt cu capul pe umeri..dar m’am inselat destul de urat :). Oriunde te duci.. vezi Hello Kitty.. un cacat de matza pe care as omora-o instantaneu daca as putea.. Doamne..si cand le vezi pe unele ca au si figuri si isi flutura-n vand poseta cu Hello Kitty, brelocul, accessoriul de la telefon, lenjerii de pat, prosoape, telefoane, accessori de lux, incaltaminte… si multe dar multe alte rahaturi de acest fel.. imi vine sa dau cu ele de pamant… ma jur.. le-as bate numai in cap..poate revin la realitate..ca lumea nu e roz…cum toate vor..ci e cãcãnie’n dungi…

2 Responses to “Hello Kitty and Pink color MUST die!!!!”

  1. Danuzza Says:

    mama, deci se pare ca suntem pe aceeasi unde! SINCER: nici eu numai suport rozul asta afisat aiurea peste tot. Toate fetele vor roz se pare..sau hai sa zic…poate nu toate, dar majoritatea au “rozu” ca ideal in viata..WTF..pana cand !? zici ca n`au vazut alte culori pe lume.

  2. realdogye Says:

    tu nu il mai suporti.. eu IL DETEST…. :))

Leave a Reply

