I found a JOB!!!!

Titlul spune tot… doar ca nu mi’am gasit singur..ci tata …ca a intrebat la el la munca daca ma poate lua..si i’a zis ca DA.. Asa ca.. in urmatoarea saptamana, astept sa ma cheme sa ma duc la munca:P. Inca nush nimic legat de salariu, exact ca ce am sa muncesc..dar patronul pe care tata l-a intrebat detine o multime de masinarii, de la Bob la Volã (escavator) si multe alte masini necesare pt mutarea unor gramezi de seminte (floarea soarelui, samburi de struguri, boabe de porum) chestii din care se face ulei. Nu stiu exact pe ce masinarie am sa lucrez..dar don’t care..atata timp cat nu mai frec menta acasa..sa ma plictisesc in 2 minute de tot ce fac..prefer sa fac o astfel de munca.. mai ales ca-mi place la nebunie sa conduc (pot spune ca sunt chiar disperat sa conduc).

Am sa va tin la curent (ca va place sau nu.. eu tot am sa scriu pe blog.. :P) cu ceea ce am sa fac la locul de munca..si ce se va intampla pe acolo .. eu oricum.. sunt happy ca mi’am gasit ceva si n’am sa mai frec mentaaaaa!!!! …ca am frecat-o destul..incat nu mai pot s-o frec :D. Take care 😉

Leave a comment