Checkers noobs…

De plictiseala.. mi’am dat drumu la winamp..sa cante niste muzica..si m’am bagat sa ma joc la jocurile din Windows 7, care sunt identice cu alea din Vista.. si anume.. m’am jucat Checkers online.. asa ca habar nu am cu cine am jucat.. Sa zic ca per total m’am jucat azi in jur de 30 minute.. cu vre-o 10 insi.. Faza tare este ca eu m’am jucat pe telefon de cateva ori si am invatat unele smecherii, locuri care tre sa le ocup imediat.. sa-i fac viata grea adversarului.. si acum cand jucam online.. mutam foarte rapid.. cum imi venea randu..pac si mutam.. pe cand adversarii mei.. se moscaiau.. nush ce le faceau la piesele alea.. oare le fabricau pe moment?.. don’t know.. Chestia ce-a mai tare este ca pe la sfarsitul partidei.. o paraseau..cand mai aveau 2 pietre contra la 10 😀 (aici ma laud:D) si intra un alt user.. care de fapt era calculatorul..

Ce ma pot enerva fraierii astia de se oftica pt un joc.. du-l frate pana la capat..si asa ai pierdut.. mai jucam unu sa-ti iei revansa.. daca pierzi iar.. zici frumos ca iesi dar la sfarsitul partidei.. nu cand mai ai o singura piesa de mutat.. in fine.. “luzari”

O alta chestie enervanta la jocurile din Windows..care se joaca online.. este ca ai chat..dar nu poti scrie ce vrei tu.. ci tre sa alegi un text din cele existente.. si niciodata nu se potriveste cu ceea ce vrei sa zici tu.. in afara de “hello” & “goodbye”.. aiurea.. e mai frumos de 1000 de ori cu text-ul tau personal..asa il mai oftici pe adversar 😀 plm

Leave a Reply

