Windows.. din ce in ce mai prost!!!

ie8

Dupa esecul de anul trecut cu Vista, Windows a mai scos pe piata un alt produs..si anume Windows 7. Nimic de zis.. merge mai brici ca Vista.. insa la capitolul dezinstalari… este praf.. cel putin la dezinstalarea programelor care se instaleaza odata cu sistemul operativ. Astazi de dimineata..de la 7 pana la 10.. m’am chinuit sa dezinstalez cacatul (da… a-ti citit bine.. CACATUL) asta de IE8.. De fapt.. dezinstalarea a fost mai usoara… am gasit pe “gugal” cum se dezinstaleaza… insa instalarea la loc.. a fost un chin ceva ce nu va puteti imagina, ma jur…si asta datorita faptului ca NU exista NICI-UN Internet Explorer care sa functioneze pe Windows 7. Am incercat sa instalez si IE6, IE7, IE8 .. toate imi zic ca nu este suportat pe acest OS (w7)…
Pe langa asta… are mii si mii de protectii.. de care m-am lovit cand am incercat sa sterg IE8 manual.. dar m’am lasat la mana mea…ca aveam prea multe fisiere la care trebuia sa schimb permisiunile…

Asa ca.. sfatul meu este sa va pastrati linistiti acolo IE8.. pentru ca nu-l mai puteti baga mai tarziu.. decat printr-un System Restore.. (cum am facut eu azi…), normal..asta daca a-ti facut in trecut un back-up šŸ™‚

Leave a Reply

