M’am angajat!!!!

In sfarsit.. am reusit sa ma angajez.. sofer pe vola…(prea tare). Am sa lucrez in ture.. si probabil si mici deplasari prin regiune.

Astazi a fost o zi.. foarte incarcata..am avut atatea de rezolvat..dar totul a mers fix ca pe roate.. Dimineata m’am trezit pe la 10.. am plecat sa duc niste geamuri sa le transform in termopan (pt casa).. dupa care am venit acasa..am facut o baie extra hot.. si am plecat la interviu. Aici..am ajuns pe la ora 2..am vb cu patronul.. nu prea m’a intrebat ceea ce stiu sa fac.. (probabil banuia ca nush nimic:)) ) asa ca a trecut direct la acte (bine.. vb cu tata inainte 😛 ). Dupa ce am plecat de acolo.. a trebuit sa ma duc sa-mi fac un vaccin…Antitetanos..(obligatoriu aici). Am ajuns la cabinet..pe la 16… iar la 16:30 aveam vizita medicala (obligatorie).. toate au mers ok..am ajuns la doctor la 16:31 :D. la doctor.. faza tare.. m’a pus sa fac tot felul de teste… de la suflat intr-o masinarie.. sa-mi verifice plamanii (care mi’a iesit ca-i am perfecti).. mi’a mai facut un test pt auz.. cu niste sunete aiurea..si cand le auzeam..trebuia sa apas un buton.. (funny stuff) si foarte foarte tare..a fost testul anti-drog :)).. unde m’a pus sa ma pis intr-o sticluta.. si apoi sa introduc in urina un betisor.. unde ma verifica de amfetamina, cocaina, heroina..si alte rahaturi. La pisat a fost mai greu.. ca ma pisasem acasa :)) si a trebuit sa ma chinui nitzel sa scot 60ml :))dar pana la urma.. am reusit..iar testul a iesit Negativ..deci nu-s drogat 😀

Asa ca .. toate au mers brici azi.. iar acum…seara astept telefon de la patron sa-mi spuna la ce ora sa ma duc maine la lucru (avand in vedere ca lucrez in ture… 6 – 14, 14-22, 22-6 ) si locul exact unde trebuie sa ma duc.. pentru ca are locuri de munca..mai prin toata regiunea..si foarte posibil este sa ma trimita si in afara localitatii unde stau (ceea ce-mi place.. ca iau mai mult) si din cate am inteles.. patronul asta vrea sa deschida o filiala si prin Romania.. (asa mi’a zis tata) si nu ar fi exclus sa ma trimita si pe acolo 😀

oricum ar fi.. sunt foarte…dar foarte fericit ca mi’am gasit de munca..si n’am sa ma mai plictisesc acasa… Ah..si era sa uit de salariu..cum am promis intr-un post recent.. Salariu nu a fost definit momentan…insa nu ma astept sa vad un salariu barosan in cartea de munca.. insa .. banii ar putea fi ceva mai mult.. daca fac niste ore extra, ceea ce se va intampla :P, dar..sa va zic cam la ce salariu ma astept.. undeva in jurul sumei de 800 euro.. (atat este salariul pentru fraierii astia care abia au luat bacu’..dar poate creste dupa un an .. la ceva mai mare:D )

Cam atat…va las acum linistiti.. sa nu va mai preocupati pentru mine pt urmatoarea perioada.. 😀

Si inca ceva.. cine zice ca-i criza si nu gaseste de munca.. sa mai lase din pretentii.. si sa mai cumpere niste vointa.. ca are nevoie 😉

Leave a Reply

