La banca..

Dupa cum.. bine stiti…m’am angajat…iar in momentul in care semnam contractu si mai vb cu secretara.. imi zice ca tre sa am un cont curent.. deschis..sau sa accept bonificii bancare de ei eliberate…(adica sa astept pana imi pot ridica banii vre-o 2-3 zile..si plm). Zis si facut..astazi de dimineata..avand liber.. am fost la banca sa-mi deschid cont.. Intru in holul bancii.. si dau sa intru in detectorul de metale.. une caserita ma intreaba.. “cum te numesti?” ..imi venea sa-i zic.. “mata”.. dar pana la urma i’am spus numele meu..si mi’a deschis usa.. (tare nu?).. da..si intru la ea..ii spun ca vreau sa deschid un cont.. si ma trimite la alta cucoana.. iar caserita vine cu mine..si ii zice lu’ “cucoana”.. “pe mama lui o cunosc.. vine des la noi sa isi incarce cardul si bla bla…e o domna blonda…” WTFFF?..unde e mama blonda?.. anyway..am lasat-o asa.. Cucoana era simpatica..chiar draguta 😉 si mi’a spus sa iau un cur de loc… dupa care a inceput sa vorbeasca.. (nu mai era simpatica..ma jur).. taca taca taca taca.. ca nu-i mai tacea gura.. Ma tot lua cu tot felul de oferte.. imi zicea avantajele contului.. sa ma duc cu contu sub zero..ca am comisioane aproape inexistente.. si tot felul de cacaturi de genu..ca am suportat-o cand am suportat-o.. la care ii zic.. “ok.. sa trecem la cont..ca vreau sa-l deschid..si asa nush ce inseamna tot ce-mi spuneti aici…” la care cucoana a zambit.. “ok, deci incepem cu documentele…bla bla..” mi’a pus o groaza de intrebari… cum se numeste firma la care m’am angajat.. pt ce vreau contu.. bla bla bla ca deja ma enervam.. sa nu mai zic ca m’a pus sa semnez un teanc de foi.. (asa ca sa va imaginati.. puneti foi peste foi.. pana ajungeti la 1 cm grosime..)

Oricum, contul deschis e prea tare.. nu platesc decat “taxa de timbru”.. nush daca se numeste asa in romana.. dar am tradus motamo.. care este doar.. 34.33 euro pe an :), in rest orice fac in cont.. este gratuit.. CHIAR daca scot bani de la un ATM al altei banci.. Bine.. chestia cu avantajele este valida pana la 35 ani.. (foarte tare..apoi schimb banca =)) )

Acum ca am si cont.. sunt dat draq.. happy me 😀

Leave a Reply

