Fara timp!!!

Odata cu munca.. am ramas si fara timp de plictiseala.. ceea ce este foarte bine..si exact asta si vroiam :D. De cand m’am angajat.. nu mai am timp pentru blog..decat dimineata.. (daca nu dorm 😀 ) sau seara cand vin la 10..ca acum de exemplu.

Astazi a fost la fel ca ieri.. dar parca tot ma plictisesc nitel si la munca.. sa mut aceeasi gramada de seminte.. plm.. Sa speram ca o sa ploua zilele astea.. sa ma bage in alta parte :)).. la incarcat camioane (mereu cu vola, bineinteles). Partea cea mai misto la munca asta este ca tu nu iesi din cabina..decat cand vrei tu.. sa bei o cafea sau sa te pisi.. iar pe timp de ploaie, vant sau zapada.. te doare-n basca.. ai caldura in masina.. aer conditionat.. musica.. Singura chestie mai aiurea..dar buna.. este ca trebuie sa ai o perche de pantofi anti..ceva.. nu’mi vine in romana.. oricum sunt niste pantofi ceva mai speciali pentru ca au fier in bot..sa-ti protejeze degetele in caz ca iti cade ceva:P

Oricum, munca este de vis..ma jur.. cui ii place sa conduca (like me) asta e munca ideala.. nu tu rupt spate cu lopata.. nu tu stat in ploi si vant, nu tu murdarit.. Bine..acum o sa spuneti ca sunt muncile de birou.. apai.. sa le faceti voi.. ca mie nu’mi plac :)) decat daca ar fi ceva sa lucrez numai pe computer..dar fara sa-mi bat capu prea tare.. adica.. cred ca mi’ar place orice in afara de orice munca care foloseste Excel.. nush.. nu-l sufar..

Ehe.. cam atat dragilor pe ziulica asta.. Acum ma bag sa ma uit si eu la un film (nu) la Tv.. (nu ca as fi descarcat ceva ilegal.. 😀 ) si urmeaza sa ma culc..ca maine sa ma trezesc iar la 11 :)).

Hai.. toate bune! Pe maine!

Leave a Reply

