Nu mai sunt la scoala!!!! TREZIREA!!

De cateva zile… am o stare mai asa.. nu stiu cum s-o descriu.. dar parca simt totusi lipsa emotiilor de maine.. in perioada cand eram la scoala…si ma duceam cu lectia neinvatata..sau fara temele facute.. cand sfidam profesorul.. Eh..acum ca nu mai sunt la scoala.. stiind ca a 2-a zi trebuie sa plec la munca.. totusi am impresia ca plec la scoala.. si nu mi’am facut temele.. sau nu am invatat la anumite materii.. cum faceam pe vremea cand eram scolar :)).. de ma duceam la scoala fara sa fac nimic din ceea ce trebuia sa fac… si imi placea cand de fiecare data treceam cu brio momentul in care ma asculta la tabla.. (imi puneam colegii sa repete cu voce tare ceea ce au invatat ei.. si dupa 1 ora de ascultat.. ziceai ca am invatat eu in locul lor, ah..si faza tare e ca nu ascultam numai 1…ci vre-o 3-4.. si invatam de la fiecare cate ceva..si cand ne asculta cate 2-3 odata.. ii faceam praf..eu luat 8..ei 7 :)) )..ce vremuri.. Parca as vrea sa ma intorc la scoala numai pt rahaturile astea.. ca in rest.. ma plictiseam maxim maxim maxim.. maxim.

Deh.. sper sa trec usor si repede peste momentul asta..si sa realizez ca sunt la munca 😀

One Response to “Nu mai sunt la scoala!!!! TREZIREA!!”

  1. Danuzza Says:

    …si mie imi va lipsi foarte mult scoala,facultatea 😦 si ptr mine e primul an fara scoala..:-<

Leave a Reply

