Save the planet…

IMEDIAT!!

green energy

Sincer va spun.. MA CAC PE BECURILE LOR ECONOMICE…da ma CAC (treaba aia care o faci in WC).. Ei spun ca folosind rahaturile astea de becuri.. salvezi planeta si platesti mai putin la lumina. Okey, sa spunem ca platesti mai putin la lumina.. desi.. nush.. n’as vrea sa zic o porcarie..dar cred ca tot acolo iesi… ca se ard repede.. si pnm, desi ei spun ca dureaza pana la 10000 h.. dar oricum nu salvezi planeta. Daca stai bine sa te gandesti.. pentru a face un bec.. fie el economic.. fie ala standard.. procesul este fix acelasi. Ai nevoie de curent pentru a produce partile unui bec (si nu, NU cred ca ei folosesc energia solara sau alte energii ecologice) si in plus ai nevoie de materiale..care sa presupunem ca sunt reciclabile.

Mai sus am spus ca ma CAC pe aceste becuri economice..dar nu am specificat adevaratul motiv. De cand ne’am mutat in casa cumparata.. ai mei parinti au inceput sa cumpere becuri economice.. nimic de zis.. sau facut.. deja e prea tarziu.. ce am avut de spus ..am spus cand au luat decizia asta..(clar am fost contra). In toata casa au pus aceste minunate becuri..care chipurile consuma 20W..si ar trebui sa lumineze cat un bec traditional de 100W, ceea ce NU fac, din contra.. iti vine sa le spargi in momentul cand le aprinzi.. (probabil cei care le folosesc.. stiu si despre ce vorbesc.. ceilalti.. o sa vedeti in curand..cand o sa fiti obligati sa folositi numai becurile astea.. (k in Italia)). De ce am spus ca-ti vine sa le spargi?.. pentru ca sunt inutile.. deoarece dureaza cam 8 secunde pana sa lumineze putin prin casa…cat sa vezi cand te trezesti noaptea pe la 3-4 sa faci treaba mica la WC.. si abia cand te intorci in camera ta.. vezi pe unde mergi..ca-ci la dus.. mergi tot pe bezna..Si daca nu e bezna.. e o lumina mai chioara ca bezna.. deci iti convine sa nu mai aprinzi becul curului. Hmm.. poate aici bat astia cu energia.. Nu mai aprinzi becul..si te inveti sa mergi pe bezna..k liliecii..si asa reusesti sa economisesti si la curent, si becuri…si tot…si atunci da.. ca salvezi planeta.. (foarte frumos nu?) Eu am norocul ca pe hol.. am routerul de la internet..care are niste led-uri… eh.. aceste led-uri lumineaza mai mult decat daca as aprinde becul minune.. frumos nu?..eu asa cred.. Asa ca eu m’am invatat noaptea..cand se intampla sa plec la plimbare … nu mai aprind lumina pe hol..am deja lumina de la acele led-uri…

Noh.. cam atat pentru moment.. Tineam sa va anunt ca urasc aceste minunate becuri economice..pe care toata lumea le ridica-n slavi… si ti le baga pe gat in toate magazinele …

Leave a Reply

