O zi de cacao la munca :)

Astazi.. m’am mutat cu locul de munca de la semintele de floarea soarelui.. la resturile de la strugurii pt vin.. Nimic de zis.. e mai bine..ca nu mai este praful care era la semintele de floarea soarelui.. insa.. tre sa muncsti prietene.. urat de tot… Astazi am avut ghinionul sa ma duc la munca..si la ora de varf..cand in curtea fabricii era plin.. plin de camioane care trebuiau sa descarce strugurii.. si toti se grabeau..si-ti venea sa le bagi ceva in guritza.. si sa nu mai vorbesc de cate mame as fi putut.. pardon, cate mame am injurat, o sa cititi mai tarziu putin si motivele 😛

Pai..sa incepem prin a descrie noua munca..pe care trebuie s-o fac pana se termina perioada cu vinu.. In primul rand.. cand ajung la munca.. trebuie sa citesc un index.. de pe un panou… trebuie sa-l scriu pe o foaie..si sa fac diferenta dintre indexul de acum si cel scris pe foaie cu 1 ora mai devreme (treaba asta trebuie s-o fac la fiecare ora), dupa care.. trebuie sa fug la gramada de struguri..sa incarc cupa volei.. si s-o pun intr-o masinarie identica cu cea de la seminte.. aia din video. Credeti ca s-a terminat aici?.. va inselati..  Dupa ce am incarcat masinaria aia.. trebuie sa fug iar la gramada..si sa aranjez strugurii lasati de camioane..astfel incat o alta persoana cu o alta masinarie..sa-i urce sus pe gramada… Pe langa asta, trebuie sa coordonez toate camioanele.. sa le spun unde si cand sa lase strugurii..si mai tre sa fac ceva.. la 5-6 ore..sa ma duc pe niste butoaie enorme.. sa verific daca s-au umplut sau nu.. si daca sunt pline.. trebuie sa schimb niste furtune si plm.. (norocul meu este ca in seara asta a venit unu de acolo.. un sef..si a zis ca se duce el.. ca noi astia din vola nu avem voie pe acolo (rahat.. asa mi’a zis ala care a fost inaintea mea in tura…si asa faceam)

Si cum ziceam.. astazi am injurat..si mi’am facut la nervi.. maxim.. M’a enervat maxim un bou..care trebuia sa urce strugurii pe gramada..si ala vroia sa fiu Superman.. Prietene.. e prima oara aici.. abia stiu ce plm tre sa fac.. si tu vrei sa zbor? La un momentdat eram inconjurat de camioane.. pur si simplu nu aveam unde sa ma misc.. luzaru se enerva ca de ce nu-i pun strugurii in fata masinei..sa-i urce.. e tampit ma jur.. nu vedea ca nu aveam unde sa ma misc?..si avea si un sictir in el..s-a terminat..dar nah.. astia sunt ..cu astia tre sa ma inteleg pana la urma..

Oricum, in locul asta de munca.. e bine doar noaptea.. cand pur si simplu nu faci nimic.. incarci masinaria aia cu 2 cupe.. dupa care stai minim 7 minute.. poate chiar 10.. apoi iar mai incarci cu 2 cupe.. iar mai stai 10 minute…iar cupele le incarci in 2 minute :P. Avand in vedere ca maine seara sunt de noapte.. astazi mi’am facut plinul cu filme.. cat sa-mi ajunga pt 8 ore.. (important acum e sa ma tina bateria la telefon atat :D.. dar sper sa gasesc o priza pe acolo:P )

V-am pupat din mers.. ca m’a luat un somn.. habar nu aveti :P.. parca era mai belea de dimineata.. ajungeam acasa la 14 si ceva.. dupa care mancam sanatos..si faceam siesta de 2-3 ore pline de somn :)) asa… de dupa-amiaza.. iti mananca fix toata ziua.. dimineata dorm pana la 11.. ma trezesc.. mananc.. si pac..e 13:30.. si tre sa plec la munca..

Hai gata..ca nu ma mai opresc din scris:)) si daca-i prea mult strica..ca se plictiseste “readãrul” 😛

Leave a Reply

