Prima tura de noapte :D

Buna dimineata.. de fapt.. e plina zi :))…dar nah.. nu am avut chef de scris cand m’am trezit la 10:30.. cand a sunat telefonul si a trebuit sa ma trezesc.. (tnx to uncle). Anyway..de atunci o frec..cand la mine in camera (ascult muzica si ma joc pe lista de la mess.. sa vad cu cine ma bag in seama)..cand la tv..(m-am uitat la ProMotor)

Aseara.. am facut prima mea tura de noapte la munca (am facut atatea nopti in fata calculatorului.. incat..asta e o nimica toata). Seara la munca a fost.. bestiala.. Nu era nimeni sa te frece la icre…cu fa aia.. nu ai facut bine si sa-ti zica sa te misti mai repede.. M’am uitat la 2 filme.. pana pe la vre-o 4..cand m-a lasat bateria :(..stiu.. e nasol.. dar m-a abandonat :(…Asta inseamna ca tre sa-mi iau si un incarcator pt telefon de masina 😛 (alti bani..alta distractie), iar de la 4.. a mers brici oricum.. am ascultat muzica (noroc ca nu a fost aia strandard care o auziti toti la radio..ci au fost niste DJ’s care mixau..destul de belea.. (acum incerc sa le gasesc melodiile sau albumele pe net..dar nu prea reusesc.. si asta datorita faptului ca nu stiu cine mixa..si ce anume :)) ). Acasa am ajuns pe la 6:30.. am gasit loc de parcare in parcarea de langa mine.. (nu am mai parcat in fata vre-unui garaj),cam toate au mers struna.. si cred ca mi-ar place sa lucrez numai noaptea (asta dupa ce mi-am luat incarcator :)) ).. ziua e prea mult stres.. dar.. nah.. trebuie sa si ziua 😛

Cam atat pt moment.. nu mai stiu ce sa mai scriu pe aici.. poate va mai stresez cu un post mai tarziu:P. Have fun 😉

Leave a Reply

