World’s Greatest Dad

deci.. jur ca nu ma asteptam ca Robin Williams sa joace intr-un film de rahat (sa nu folosesc celalalt cuvant..pentru ca este urat)… M’am pus si eu aseara sa ma uit la el.. sa rad putin.. dar ma jur ca nu am zambit 1 data.. Apoi.. termenii folositi si expresiile de rahat lasa de dorit… E un film de duzina.. o porcarie totala.

Nu am fost un foarte mare admirator a lui Robin Williams dar totusi.. juca in niste filme care erau cat de cat acceptabile.. te puteai uita duminica…cu familia..in schimb asta.. e praf..numai de familie nu e…sa nu mai zic ca eu nu as lasa pe nimeni sub 18 ani sa se uite la e l.. Probabil daca va uitati voi inainte.. va dati seama de ce zic asta :).. Trist..e un film trist si de cacat (nah..ca l-am folosit). Desi aseara eram obosit.. si asta e un film obosit.. am ramas totusi treaz.. m’am fortat sa vad pana la capat cat de obosit & cacat poate sa fie acest film..

In fine, va las cu trailerul si poate totusi se uita cineva la film..si are chef sa-si spuna parerea intr-un comment.. sunt curios daca eu sunt singurul caruia nu-i place.. 😛

Have fun & vizionare placuta 😉

Leave a Reply

