Marian Cozma..

Dumnezeu sa-l ierte!

Dar sa ne ierte si pe noi ca deja eu unul nu mai pot cu acest Marian Cozma.. care a fost omorat.. un mare handbalist.. dar totusi GATA.. Am inteles… pe moment toata lumea sufera.. bla bla.. dar deja dupa 1 an de cand s-a intamplat.. las-o mai moale.. Acum astia de la GSP .. scot si un DVD cu el.. dupa ce s-a jucat un meci de fotbal in cinstea lui, dupa ce se fac tot felul de mici chestii pentru el.. plm.. doar nu era un rege. Sunt atatia oameni care mor, care de batranete..care de alte boli.. care ucisi .. si nimeni nu are parte de un asa tratament special dupa moarte..

Acum ceva timp murise pe teren pustiul ala de 19 ani.. care a primit o minge in piept si s-a ridicat la cer.. In perioada aia s-a facut valva..ca vai saracu.. ca plm.. acum se mai aude ceva?..canci.. Marina Cozma are mot in frunte si nu stiu eu?… Orice parinte spune de fiul sau ca a fost un exemplu pt toata lumea.. nu cred ca dupa moartea unui fiu.. exista parinte care sa spuna ca a fost dracul intruchipat..si a meritat sa moara.. Plm, i’a trebuit club.. a murit in club.. e o crima ca oricare alta de pe pamant..si repet.. NIMENI nu are parte de un asa tratament dupa moarte.. Am inteles..se da stirea ca a murit un jucator/vedeta… 1 -2 zile.. apoi las-o prietene.. ca deja e nesimtire..

Eu daca mor azi.. sa nu-mi ziceti ca maine imi scot astia de la GSP sau alte ziare din lumea asta.. DVD.. sau ma vezi peste o luna la TV…sau se da un meci de fotbal in cinstea mea.. Probabil ca spuneti ca nu am suflet..si nu ma gandesc la altii..sau cine stie ce mai spuneti.. insa suflet am.. si inca cat.. dar nu mai pot cu astia de mor si a 2-a zi au si statuie..

Anyway.. STOP Marian Cozma, STOP Michael Jackson.. si STOP restu !!!

Leave a Reply

