Ce ploaie..

Pentru ca am fost rai..si suntem multi oameni rai pe pamant.. Dumnezeu astazi ne’a pedepsit (who give a shit).. cu o ploaie urata de tot..incat unde muncesc eu..s-a format o baltoaca destul de adanca, si ar fi fost pacat sa nu share’uiesc cu voi acel moment.. de fapt..asa m’am distrat eu azi cat timp a plouat:D..intram in baltoaca cu cupa jos..si faceam valuri šŸ˜€ (joaca de copil tembel..dar ma plictiseam šŸ˜€ )

Nu mai zic ca s’a blocat masinaria curului..si a trebuit sa dau la lopata..sa fac curatenie (dupa ce au cazut multi struguri pe jos.. si trebuia sa-i pun iar pe banda.. ) si da..am dat la lopata in ploaie..insa..totusi am fost putin acoperit..fata de cand am fost in cautarea lu’ taica’miu.. ca trebuia sa plec acasa si anu aveam cheia de la masina :))..si m’am facut leoarca.. (nu pana la chiloti..dar destul de mult).

In rest.. ce sa va mai povestesc eu..asa rapid inainte de culcare? Ah.. dupa 2 ani.. azi m’am dus si i’am schimbat uleui masinii šŸ˜€ (neglijenta totala..se mai intampla)..iar dupa nitel shopping šŸ˜› (nu mi’am mai luat eu nimic..a cumparat mama niste mici porcarii). In rest.. toate bune si frumoase in viata mea de zi cu zi.. doar ca sunt extrem de obosit.. or fi turele de vina.. ca mi’am dat peste cap somnul meu cel dulce.. nush… insa sper sa-mi revin cat mai repede ca nu mai tine :)).. dorm mereu cand am ocazia..si parca nu’mi ajunge.. dar nah.. imi revin eu peste ceva timp :D..intre timp va salut si va spun Noapte Buna..deoarece maine sunt iar de dimineata (ceva luzar vrea sa faca schimb de tura.. ) chestie care-mi place.. deoarece dimineata au cel mai belea program la radio..si timpul parca zbora :D. No haidi ciao!:D

Leave a Reply

