..si o venit iarna..

Astazi.. cand am plecat la munca, de dimineata..am avut o surpriza (placuta si neplacuta)… Surpriza neplacuta (asa se incepe mereu.. cu partea care nu’ti place) este ca de dimineata la 5:30 cand am iesit din casa sa plec la munca… m’am rahatit pe mine de frig (la figurat normal:D ).. 7 grade erau afara.. de la 18 cate au fost cu 1 zi inainte.. :), iar surpriza placuta este ca in sfarsit a venit iarna.. ca nu mai puteam cu vara asta.. In seara asta am fost in vizita la niste vecini din oraselul unde stau.. si cand am plecat.. am simtit pe strada mirosul de iarna  de care imi era dor.. si dintr’o data mi’au trecut prin minte.. fulgerator portocalele, mandarinele, castanele… fructele care se gasesc iarna 😀 si de care imi este destul de dor… n’am mai mancat o portocala de iarna trecuta 😀 si chiar mi’e pofta:D. Daca iarna asta ar si ninge nitzel.. as fi happy de tot.. chiar vreau niste zapada.. nu foarte multa.. ci doar cat sa acopere pamantul cu un strat alb..si sa fie totul alb prin jur.. ca deh..asta inseamna iarna.. Sa ne rugam lui Dumnezeu (lol) sa ne deie niste zapada anul acesta..

Leave a Reply

