Movies – 14/10/2009

Harry Potter and the Half Blood Prince

este dragut.. nu pot spune ca este ca primul film din seria Harry Potter.. dar se poate viziona destul de lejer :P. Pot spune ca mi’a placut, chiar daca am adormit la el.. (desi cand i’am dat drumu asta a fost gandul :))

Michael Jackson Devotion

Este fix o mare porcarie.. si mai bine nu-l scoteau.. Este un documentar in alb-negru.. cu anumite parti color… si plm, e de cacat…nu prea il recomand..

The Ugly Truth

Belea filmul.. razi cu pofta.. dar inca de la inceputul filmului iti poti da seama cum se termina :)..chestie care nu mi’a placut 😀 in rest.. e chiar foarte dragut .. il recomand:P

Supernatural – 1st season

De cateva zile ma tot uit pe protv la acest serial (desi il am in calculator de mai bine de 3 luni)..si parca m’a atras.. incat mi’am pus niste seriale pe telefon..si ma uit la munca :D..si am apucat sa ma uit la primele 4 episoade din primul sezon. Pare si chiar mi se pare destul de tare.. deci.. il recomand.

Leave a Reply

