Another day @ work

Astazi m’am gandit sa postez ceva ..ca de 3 zile am tot neglijat acest blog.

La munca, a fost o zi obijnuita..fara evenimente majore, insa mi’am mutat sediul, de la struguri.. la semintele de floarea soarelui. Aici.. astazi a fost bestial.. deoarece nu am mai frecat menta (ce-i drept.. am frecat-o dar 2-3 minute.. in comparatie cu 10-12 la struguri), si ca tot veni vorba de frecat.. mi s-a oferit azi ceva legat de frecat.. din patea unui camionist..care se plictisea si si’a chemat “zdreanta” =)) .. dar nu a venit pana sa ies eu din tura…(shaw a zis ca se plictiseste..si vrea sa aiba parte de ceva actiune.. si i’am zis.. go ahead.. ) In rest.. nu prea am ce povesti..decat ca-mi place mai mult decat unde eram inainte.. e mai interesant.. incarci camioanele.. apoi tre sa alimentezi o banda.. nush.. imi place mai mult:D

Ah.. o chestie am de povestit.. in legatura cu rahatii astia de porumbei.. erau mai multi ca la Venetia.. si ai draq nu se dadeau din calea ta.. sa nu mai zic ca luam semintele cu cupa.. si porumbeii stateau in sa-i iau cu cupa :)) si abia cand o rasturnam.. zburau.. (nu’i bai..ca s-a razbunat o pisica pe unu dintre ei :)) )

Noh..have fun in continuare..ca-ci eu ma bag la somn.. zbyeee:D

Leave a Reply

