Ia ca sunt persoane carora le place blogul..

Nu mai stau sa repet ceea ce am spus in titlu.. ci trec direct la subiect (si asa sunt presat de timp…ca tre sa’mi iau zborul in 30 min.. )

Sunt persoane carora le place blogul..dar ai draq niciunul nu spune direct (pe blog).. ci toti imi zic pe alte cai.. Messenger, “haicinci”, “faistufais” ..dar nimeni nu lasa macar un comment..sa vada lumea totusi ca mai sunt persoane care de plictiseala citesc “caramelele” care le mananc eu scriind in coltul meu de internet:P. Asa ca am decis eu singurel.. sa va arat totusi ca sunt persoane care mi’au spus propria parere despre blogul meu.. (acum daca au mintit.. sa fie pacatul lor.. Dumnezeu e sus si vede tot :)) )

Si sa incepem cu Alina (@ “haicinci”):

Alina

Ana Maria (@ Yahoo Messenger):

v_anutza

Bogdan (aka Smylley @ Yahoo Messenger):

BogdanB

BogdanB2

si terminam cu Danutza (cea cu stelutele ei):

danutza

Nah ca v-am dat de gol:D asa ca nu mai fiti “timizi” si lasati si voi commenturi 😀

Gata.. have fun in continuare .. intre timp eu am zburat la munca 😀

Leave a Reply

