Save the planet.. don’t eat meat!

Asta vrea sa zica reclama de la radio + site-ul http://cambiamenu.it (site-ul este doar in italiana..din cate am vazut). Astazi cand am auzit..am ramas masca.. cum plm sa nu mai mananci tu carne.. sa salveazi “shitul” asta de planeta?..cica mancand carne.. omori natura.. apai..sa ma ierte Dumnezeu (sau nu) .. daca mananci animalele.. astea la randul lor nu mai mananca iarba, copaci si ce rahatul meu mai mananca.. si nu mai beau nici apa.. deci.. imi poate explica cineva cum plm distrugi natura daca mananci carne?

Eu sincer.. nush.. si ma “shitulesc” urgent pe toate campaniile astea de rahat imprastiat.. Pana azi.. toti ziceau ca trebuie sa mananci carne sa te faci mare si sanatos.. ca toata carnea e plina de vitamine.. B6, B12 si draq sa le mai ia si pe astea.. si ca fara ele nu putem trai.. acum vin niste ratati sa-mi zica ca tre sa devin vegetarian..sa salvezi planeta.. Apai.. marsh la cotetz.. ca nu doresc sa devin un bou..sa mananc fân.. sau ce o manca boul… Nu prietene.. sunt om, sunt mai inteligent decat restul animalelor.. stiu sa fac focul.. te halesc.. Stati linistiti caci planeta nu se distruge in 3 generatii.. (hai sa nu fiu al draq cu copii si nepotii mei.. ) dar oricum, dupa a 3-a generatie.. nu te mai stie nici draq.. asa ca poti sa-ti bagi jucaria aia cu 2 bilute.. in el de pamant. Cat traiesc.. mananc tot ce vreau.. dupa.. sunt mancat de viermi si alte dracovenii.. ca pana la urma.. asta e natura.. fiecare mananca pe careva la randul lui..asa ca.. nu salveti tu planeta daca nu mananci carne..sa fim seriosi.. Intradevar… planeta o poti salva.. (dupa ce tot noi am distruso) incercand sa oprim emisiile de gaze in atmosfera.. care ne afecteaza in mod direct…(de ex razele solare…), plm sa fim seriosi cu campania lu bunica..

Cine stie.. poate pe viitor am sa infiintez si eu o campanie asemantoare.. dar nu legata de carne.. ci de apa.. Nu mai beti fratilor apa.. ca in X ani se va termina apa de pe planeta..  si pentru fiecare litru de apa baut.. in curu stani mor 50 persoane insetate..

Nush pe voi..dar sincer pe mine campaniile astea nu ma impresioneaza prea tare.. nush de ce.. atata timp cat m’am nascut unde m’am nascut.. si am norocul care-l am sa fiu unde sunt.. putin imi pasa de restu… n’am eu nici’o vina ca in Congo abia acum au descoperit focul..si ca mor aia pe capete ca nu au apa potabila… Insa.. nu prea ma incred in campaniile astea de binefacere.. sau cum se numesc.. deoarece tu ca persoana.. iti faci mila si dai niste bani.. dar nu esti convins ca ajung unde trebuie… De multe ori.. campaniile astea sunt la misto.. (sa nu mai vb de astea de pe net.. cu “salveaza-l pe Dorel..ala cu capu’ chel”) tu ca prostu dai bani..si altu se imbogateste pe urma prostiei tale.. Astia sunt niste cersetori mai evoluati.. nu ca fraierii aia de-i vezi in fiecare intersectie cu semafor (daca vezi vre-unul intr-o intersectie fara semafor.. inseamna ca ala e si idiot) care stau in frig.. ploaie.. pentru cateva mii..poate zeci de mii de lei.. (atentie..lei nu ron). Poate spuneti ca sunt egoist si insensibil…poate aveti dreptate.. dar totusi..asta este parerea mea..si nu cred c’am sa ma schimb vreodata.

Oricum ar fi.. ma opresc aici.. deoarece .. sunt nitzel obosit dupa 1 zi de munca.. si in plus mi’a si pierit nitzel cheful de scris.. (mai ales ca ultima parte am scris-o de 2 ori.. din cauza scumpului meu internet.. care mi’a tras tzeapa in momentul in care am dat click pe Publish)

Gata, noapte buna si don’t forget.. “Don’t save the planet.. eat meat!!” 😀

Leave a Reply

