Movies – 22/10/09

De ultima oara cand am postat si pana astazi.. am vazut doar 2 filme..stiu…sa-mi fie rusine..dar nu e vina mea..ci a timpului si a faptului ca nu prea au mai iesit filme:D

Sa trecem la fapte..si sa va zic cate ceva despre filmele vazute de mine in ultima perioada..asa poate va deschid nitzel “apetitul” sa haliti si voi cateva filme in timpul liber 😀

Spread

foarte tare filmul, adica mie unul mi’a placut.. chiar daca la inceput.. (primele 15 min) am zis ca este interzis minorilor (damn, ce bine-i major :)) ) si l’am inchis.. dar astazi de dimineata.. nush ce mi’a venit..ca i’am dat iar drumul si m’am uitat la tot (nu se intampla des sa dau drumul unui film care l’am inchis deja cu ideea ca e nasol). Din cate am inteles din acest film (cu siguranta am inteles un rahat..si nu ceea ce ar trebui sa inteleg in mod normal) e ca poti fii tu ce playboy vrei… oricat de hot si “TRU” esti.. pana la urma tot iti gasesti nasul. Acest Nikki care este un sex addicted… agata orice fata.. (normal, nu rapandulele fara cont bancar..) si traieste cu cate una buna in draci..si bogata maxim.. dar totusi.. nu se multumeste si tot cauta in continuare pana da de una care are fix aceeasi “meserie” (ca in toate filmele.. se indragosteste de ea) dar.. totusi nu are acelasi happy ending.. ca restul filmelor.. ci fata ramane cu “prada” ei… iar al nostru Nikki.. o haleste prin dos 😀

Morala este..ca odata si odata.. o patesti 😀

Alt filme misto vazut.. este Surrogates.

Acesta ne arata cam cum ar fi viata noastra peste X ani … si anume.. ceva gen SIMS real…si nu virtual. Fiecare va sta intins pe un fotoliu.. conectat la un aparat.. care da viata unui robot, robot care poate fi exact asa cum vrea ownerul, o gagica de’ti pica fata.. batran sau tanar… exact ca in Sims. Normal, in acest film aveti parte si de actiune..doar joaca Bruce Willis .. nu va povestesc mai mult..ca sa nu va stric actiunea 😀

Filmul merita vazut.. asa ca.. nu mai pierdeti vremea 😀

Leave a Reply

