I finally got paid :D

In sfarsit mi’au intrat banii’n contul meu direct si personal, ce-i drept cu 4 zile intarziere.. (chestie care ma seaca maxim).. dar au intrat.. mai bine mai tarziu decat niciodata. E o chestie la bancile astea de rahat.. daca nu esti la aceeasi banca.. varsamantul se face imediat..insa disponibilitatea abia dupa X zile.. timp in care banca se foloseste gratuit de banii tai.. ceea ce teorectic si practic nu ar fi chiar corect.. dar nah.. nu ai ce face.. ai nevoie de cont.. altfel nu ai cum sa-ti iei banii..caci cash nu-i primesti 🙂

Dupa ce ca m’am cam enervat pe banca curului.. astazi am fost sa-mi iau si bancomatul de la ei..  deoarece nu au vrut sa mi-l dea pana cand nu-mi intra primul salariu in cont (nu prea am inteles eu adevaratul motiv pt care nu mi l-au dat..dar fie.. ), asa ca astazi am fost la banca sa-mi iau bancomatul.. si surpriza surprizelor.. Jegoasa de la ghiseu.. face.. “imi pare rau..dar bancomatele se elibereaza numai Martea… deoarece trebuie semnata nush ce cacat de hartie de catre directoarea bancii.. ” M’am bucurat maxim.. asa ca nu am ce face..si tre sa astept ziua de marti.. sa ma duc sa-mi ridic bancomatul. Cand a vazut proasta  ca-mi sarise nitel mustaru.. face.. “daca vrei sa scoti banii din cont.. poti.. dar trebuie sa completezi un formular”..  la care i’am zis.. “nu mersi, nu am nevoie de bani momentan..astept pana marti” si am plecat..  Plm.. dupa ce ca ma seaca numai moaca ei..si felul cum se comporta..imi vine sa-mi bag jucaria in ea de banca..si el de cont.. insa mi se par prea belea avantajele care le am la ei ..

Sunt totusi fericit ca mi’au intart banii.. desi sunt ei putini..dar nah.. pt 6 zile lucratoare din luna Septembrie.. sunt ok :P.. desi imi facusem niste planuri..si tre sa le refac complet..deoarece nu prea le pot pune in actiune pt moment.. dar sper ca in perioada imediat urmatoare.. sa reusesc sa fac ceea ce mi’am propus 😛

Leave a Reply

