Gugustiucii Domnului :D

20102009024

20102009025

Am pozele astea de vre-o 3 zile in telefon.. si am uitat de ele.. (se mai intampla :D). Poate va intrebati de ce am facut aceste poze.. si aveti dreptate sa va intrebati.. deoarece nu prea intelegeti ceea ce am vrut sa arat.. fara o mica explicatie.. nu ?:D

Eh..acum 3 zile.. la munca.. mi s-a parut ca am trait live o parte din filmul “Pasarile ucigase” (cred ca asa se numea..daca nu.. cu siguranta va dati voi seama la ce film ma refer). Imi pare rau ca nu am putut poza exact momentul care ma interesa.. dar asta este.. nu ai cum sa fii pe faza.. desi am stat la panda.. sa incerc sa prind exact momentul …insa.. nu prea am reusit. Stateam eu si asteptam sa se goleasca masinaria ce trebuie s-o alimentez …si dintr-o data m’am trezit cu toate pasarile alea ca se indreptau spre mine cu zecile… toate odata (in momentul in care trecea cate o vola prin spatele lor 😀 ) si imediat mi’a trecut prin minte filmul “Pasarile ucigase” si imediat dupa acest moment de amintire.. m’am gandit ca ar fi “cul” sa postez si pe blog.. macar asa mai am ceva de impartasit cei ce imi citesc blogul 😀

Leave a Reply

