In sfarsit!!!!

…. am gasit si eu in Italia.. dupa 3-4 ani de cand ma tot uit prin toate magazinele.. un deodorant (si nu spray) ..de dat la subrat .. pentru barbati.. (pt mujeres.. gasesti tot ce vrei si ce nu vrei… ceea ce nu prea e corect..;) ) ce-i drept..si sa nu mananc rahat aiurea..am mai gasit deodorant..dar d’ala cu bila.. de-ti lasa o droaie de lichid de-ti vine sa nu te mai dai..

25102009031

Dupa cum se vede in poza.. aici zic ca-i NOU.. plm.. cand in Romania.. in urma cu 3-4 ani.. foloseam deodorant GEL .. cel mai tare EVER.. cu ala m’am simtit bestial de fiecare data cand mi’am luat… si..acum ultima oara cand am fost in ro.. am vrut sa-mi iau..dar de fiecare data am uitat.. si am tot sperat sa merg pe la Real sau magazine mai mari.. (la astea de cartier nu am vazut..) dar nu am fost.. insa.. vazusem la Dorally.. la un stand..insa nu aveam bani la mine.. iar apoi mi’a fost lene sa ma mai duc special pt ala.. (tare nu?.. 😀 )..

Acum.. sper sa fie bun asta de l’am luat.. ca de nuh.. tre sa dau comanda din ro.. ca de aici nu mai cumpar in veci..asa ceva pana nu vad ceva cu gel.. 😛

Leave a Reply

