S’a dat ceasul cu 1 ora inapoi!

4-3

Astazi, 25 Octombrie 2009, am trecut la orarul de iarna, ceea ce inseamna ca trebuie sa dam toate ceasurile (in afara de cel care este la PC sau la telefoanele mai noi 😛 ) cu 1 ora inapoi.

La radio ziceau ca dormim mai mult cu 1 ora.. insa.. astazi m’am trezit si m’am dus prin casa.. si vad 7:30.. peste tot..zic.. “hmm .. cine stie.. poate au schimbat astia ora deja..” de unde.. o intreb pe mama si face “nu.. dar azi se schimba ora?”.. foarte tare, asa ca in realitate m’am trezit la 6:30…si de atunci o frec prin casa aiurea.. si parca nu mai trece timpu odata.. e o senzatie nasoala.. :))..mai ales in momentul in care s-a facut iar 7:30.. stiind ca eu m’am trezit la ora aia.. :D. Voi nu a-ti avut aceeasi senzatie?:D

PS: imi place poza.. ca deh..eu am facut-o :))

Leave a Reply

