Fostii mei colegi de clasa

Si..ca tot am intrat pe siteul liceului.. am gasit si poza de la festivitatea de premiere a diplomelor de BAC.. si la sfarsit am facut o poza de clasa (lipseau 5 persoane..dintre care 2 au ramas si 3..cine stie pe unde draq sunt).

classmates

In poza.. vedeti 2 profi.. ala cu mustata..(nr1 la lucrari..daca-i puneai o intrebare banala.. iti rezolva toata lucrarea si apoi iti dadea 9 pe ceea ce a facut el :)) ) si tanti aia in rosu.. care are 53 ani.. dar ma jur ca nu-i dai.. mai ales la cum se imbraca.. in fustite mini.. decolteuri..si nu poarta niciodata sutien =)) dar..si ea e super prof la lucrari.. se pune sa citeasca cartea ei.. sau revista..ce rahat isi aduce.. si tu poti sa vb… cu colegul.. maxim.. insa..nu trebuie sa depasesti volumul.. :)). Pe langa asta.. tipa e tare..ca are mereu lucrarea in catalogul personal… si inainte cu 1 zi de lucrare.. intra in clasa.. la pauza..isi lasa totul pe catedra.. si pleaca sa fumeze.. iar noi.. micii dracusori.. luam lucrarea.. facem poza..si o punem la loc.. iar in ziua cu pricina.. dupa 2 ore de scris textele melodiilor ..sau facut desene .. schimbam lucrarile.. si .. pac.. 8-9-10.. mai putin unii care sunt atat de prosti.. incat reusesc sa ia 3 :)) (pt asta au si ramas). Am avut parte de profi..de nota 10.. toti.. ma jur..

Iar colegii.. sunt de nota 10 ( ..mai putin 2.. ) m-am inteles..si inca ma mai inteleg bine cu ei pe mess.. or “faisbuc”.. Imi pare rau pentru colegii din partea dreapta.. ca-ci tare i-am frecat la cap :)) .. inainte sa ma asculte..sau la lucrari.. ii puneam sa repete de 3-4 ori ceea ce au invatat.. si asa invatam si eu.. insa..eram mai smecher.. ii puneam pe astia 2 sa repete.. si pe langa.. mai puneam pe unu care invata zi de zi.. si imi repeta si ala..si uite asa eu luam 8-9 in lucrari..si ei doar 7 :)) si se enervau maxim.. ca deh.. invatam din 2 surse diferite.. si ceea ce nu zicea unu…zicea celalalt…si viceversa :)) (smecherie maxima).

Pacat ca s-a terminat.. desi.. nu cred ca mai rezistam 1 an la scoala.. mai ales cu cheful care-l mai aveam de invatat..si pierdut vremea la scoala.. prin banca.. Zic eu acum ca as mai fi vrut sa ma duc la scoala.. (ce-i adevarat e ca-mi lipseste..) dar nu mai am chef de invatat.. de facut lucrari.. si plm..

Leave a Reply

