O amintire placuta din 2006..

In acel an, am participat impreuna cu niste colegi din scoala la un concurs, V.a.P (tradus in romana.. Vehicule cu pedale) care s-a tinut in 4 orase (2 in Italia si 2 in Franta). Noi am fost in echipa Barbie..si va trebuie putina imaginatie sa va dati seama cat de penibili eram .. mai ales ca echipa era formata doar din baieti, iar daca nu aveti imaginatie.. nu va impancientati..deoarece mai jos v-am postat niste poze..care le-am gasit astazi pe siteul fostului liceu… (pana acum nu erau.. ) si m’am gandit ca trebuie neaparat sa le postez :)).

Ca orice concurs.. exista si o echipa a juriului..formata din.. habar n’am.. erau 4 luzari acolo.. care dadeau note.. si fiecare echipa..pe langa faptul ca trebuia sa dea la pedale pana nu-ti mai puteai misca picioarele.. (nu va zic ce febra musculara am avut dupa concurs.. :)) ) trebuia sa faca si o mica parada.. unde sa prezinte echipa..si masinuta cu care va concura.

In prima imagine..se poate observa KEN.. (ahhahahahaha) impreuna cu cele 3 Barbie.. (nu le stiu numele)..care-i faceau curte.. (mici tarfulite..daca le-ati fi vazut cum faceau pe strada cand intalneau barbati… nu va mai opreati din ras 1 luna, ma jur :)) ) iar eu trebuia sa le arunc cu flori.. (ca la gay parade eram ..jur). Pacat ca nu am avut aparatul foto la mine.. (mai bine ..ca asa trebuia sa le arat si la ai mei:)) ) ca va faceam mai multe poze (insa ..nu ma pasiona blogul..asa ca nu stiam ca voi ajunge vreodata sa le postez pe blogul meu.. ) si la standul echipei.. (aveam si d-ala.. ) aveam si echipa de mecanici.. ..a fost senzatie concursul.

IMG_0917

In a ceasta poza.. se poate observa..cum KEN este la volanul masinutei Barbie cu numarul 9… Cat de “cul” poate fi acest Ken?.. zice-ti si voi.. eu ii dau un 10…:))

IMG_0975

BTW, am iesit pe locul 13 din 33.. 😀

Leave a Reply

