100% HANDICAPATA

….sa mor eu daca va mint.. asta este o tampita, idioata, proasta, batuta’n cap si handicapata.. NU exagerez..si va spun imediat si de ce.. (bai.. aveti rabdare sa scriu.. 😀 ). Am fost acum cateva zile.. (in ziua in care mi’au intrat banii’n cont) la banca sa-mi ridic bancomatul (un card) deoarece nu au vrut sa mi-l dea in momentul in care am deschis contul (habar nu am de ce.. ), in fine.. mi’au spus ca mi-l dau cand primesc banii.. si asa s-a intamplat.. insa.. prima oara cand am fost la banca.. era caseritza pizdii.. iar directoarea nexam.. O intreb pe tampita (cred  ca asta a fost un experiment tampit a lui Dumnezeu.. altfel nu-mi explic cum plm poate fi iesit un asemenea specimen..):

———————————————————————-

– Am venit iau bancomatul…

Proasta: Pai.. stii..ca nu este directoarea bancii..si trebuie sa o pun sa semneze o foaie cum ca iei bancomatul.

– Bun..si cand este directoarea?

Proasta: In fiecare Marti.

-Ok, atunci trec Marti..

——————————————————————–

Zis si facut, astazi este Marti..si am fost la banca, unde.. SURPRIZA… era toata lumea la munca… chiar si directoarea care vb la telefon. Ma duc la aceeasti handicapata de acum cateva zile.. si ii zic ca am venit pt bancomat si face.. .OK.. si se pune sa completeze nush ce rahat la calculator.. intre timp.. imi pune intrebari..

—————————————————————————–

Proasta: Stii.. noi avem o maximala de 1500 euro pe zi (Care sa-i scot) si 3000 pe luna..(asta este standard) o lasam asa sau … ?

– Pai, o lasam asa ca nu ma deranjeaza…

Proasta: Da..dar in cazul in care pierzi bancomatul sau ti-l fura nu esti acoperit

– Poftim?.. colega d-voastra mi’a spus ca daca vreau EU sa cresc maximala peste cea standard nu mai sunt acoperit..

Proasta: Da.. ai dreptate..dar pt siguranta ta e mai bine s-o faci mai mica.. de exemplu 750/zi si 1500/luna.

– Nu, lasam standard..deoarece nu se stie cum am nevoie de mai mult intr-o zi.. si n’am cum sa platesc..

Proasta: Ok.. ah, si inca ceva.. bancomatul nu este valid in afara Italiei.

– Cum adica?.. mi’ati spus ca este valid in toata Europa si nu platesc nimic daca scot bani din afara..

Proasta: Dar tu pleci si in afara?

(aici imi venea s-o injur… sa moara masa de tarfa proasta)

– Pai.. pana acum in fiecare an am plecat in afara.. deci..cu siguranta am sa mai plec

Proasta: Atunci.. inainte sa pleci vii la noi si ti-l modificam astfel incat sa mearga si in afara Italiei..

– Ok.. ciao (deja daca mai ziceam ceva cred ca-i frecam si una la ureche.. )

PS: am uitat ceea ce e cel mai important. Directoarea NU a semnat si nici nu a vorbit macar cu ea.. m’am uitat special sa vad ce face .. Oare nu putea sa faca la fel si vineri cand m-am dus la ea?.. deci e clar HANDICAPATA

———————————————————–

Deci.. sa moara masa ca asta e o tampita… nu mai zic de fazele cand intram in banca..si ma intreba cine sunt si ce vreau.. of of of.. Dumnezeu nu ne pedepseste cu potoape.. ci cu idioti ca astia.. Dar totusi.. nu inteleg de ce vor ele sa controleze conturile?.. sau oare asa imi fac mie?.. Sa-mi bag mana.. nu pot trage o basina fara sa ma duc la ele sa le zic ce fac..  Au vrut sa-mi dea cardul cand iau salariu.. de ce?.. nu inteleg..

Leave a Reply

