Movies – 28/10/2009

Abia m’am trezit..si dupa cum am spus intr-un post anterior.. va mai spun cate ceva despre ultimile filme vazute. (daca fac ceva erori.. scriu mai mult cu ochii inchisi :))

Si..sa incepem cu Hardwired

Sincer.. mi se pare fix o porcarie de film, very very low budget.. desi are 2 actori buni dupa parerea mea.. cum ar fi Cuba Gooding Jr.,ย  Michael Ironside si Val Kilmer. Prea multe.. nu sunt de spus in legatura cu acest film.. decat ca are o idee mai originala..care ar fi.. implantarea a nistor chip-uri in capul unor oameni.. iar acestia urmau sa vada tot felul de publicitati ca si cum ar trai in ele.. adica.. iti apare cineva in fata ochiilor..si-ti vorbeste.. dar tu chiar crezi ca este cineva…insa iti dai seama ca e o holograma abia cand incerci sa atingi persoana. Actorul principal este Cuba Gooding Jr… care este recrutat de catre aceasta mare companie ce produce aceste chip-uri si totodata le introduce in capul oamenilor (sincer… nush de ce este recrutat acest Cuba.. poate sa continue filmul.. ๐Ÿ˜€ ). In urma unui accident produs de aceasta companie, Cuba sufera de niste lovituri la cap..ย  si este dus la spital.. unde trebuie sa astepte nush cat timp..deoarece nu mai avea asigurare medicala (i’a fost stearsa de catre companie) si intre timp tot aceasta companie i’a ucis si sotia. In fine.. asta pana la urma se trezeste.. pleaca acasa la sorsa.. cu memoria stearsa.. si dupa un timp.. incepe sa vada ceva scris in fata ochiilor.. (cineva ii intrase in chip si putea sa-i trimita imagini, filme si texte.. in realitate avea un nano computer in cap.. ceva de genu :P)…si de aici.. filmul devine o porcarie curata.. asta este indrumat de catre 2 luzari.. care ii scriu in fata ochiilor.. “turn back”.. ii apare tinta ca la Counter-Strike.. plm…apoi il mai arata pe unu Keyboard.. care tasteaza la misto..si se misca niste imagini pe monitor.. (sincer.. nu ai cum sa scrii asa repede.. si mai ales sa controlezi ambele maini contemporan.. si sa scrii la o tastatura cu o singura mana.. la o viteza cvadrupla fata de cum scrii cu 2..plm, e imposibil :). M’am luat cu altele si nu am descris firul filmului. Acest Cuba este ajutat de aceasta echipa..sa distruga compania.. dar pt asta..tre sa’i omoare pe toti.. zis si facut.. dupa ce ii sunt aratate filmulete si poze cu sotia lui (care era insarcinata cand a murit).. asta turbeaza..si vrea sa se razbune.. pana cand reuseste sa’i dileasca pe toti.. Bineinteles..vine prins..sa se faca mai interesant filmul..dar scapa in ultima fractiune de secunda.. si va dati seama de aici.. SCAPA.

——————————————————————–

I love you Beth Cooper

Asta.. nu l’am vazut tot.. desi aveam impresia ca da.. dar totusi.. pare interesant.. cel putin in prima jumatate a filmului. Actorul principal.. este indragostit de o bucatica.. care e buna cu adevarat.. si la ceremonia de inmanare a diplomelor.. acesta gaseste oportun momentul si spune tuturor ca o iubeste pe Beth Cooper.. pe langa alte lucruri tampite. Aceasta.. la randul ei.. pare sa fie interesata (sau sa-si bata joc de el) si il baga in seama.. iar acesta inventeaza o petrecere privata la el acasa… unde sunt invitate Beth si prietenele ei, iar aceastea nu refuza.. si se duc acasa la fraier. Beth, avea prieten care o controla prin GPS (tare nu?)..afla unde e..si..se auto invita si el la super petrecerea fraierului.. unde-i distruge bucataria.. Sa scape de el.. astia fug cu masina.. (unde precizez ca Beth..este || cu condusul..) si se duc in padure.. unde fac un foc frumos.. si.. de aici am adormit ๐Ÿ˜€

———————————————————————-

The Maiden Heist

In acest film.. joaca niste actori tari.. dar el in sine mi se pare low budget:). Actorii principali.. sunt niste paznici la un muzeu de arta.. si fiecare dintre ei este indragostit de catre o arta.. care de un tablou..care de o statuie din bronz. Toti erau fericiti in momentul in care erau la munca.. insa.. totul se tulbura cand muzeul se muta in Denmark.. Din acest moment.. filmul incepe sa prina ptina viata.. deoarece .. neputand sa se mute in Danemarca… acestia decid sa fure cele 3 obiecte de arta… sa le aiba mereu in preajma. Pana la sfarsitul filmului, acestia reusesc sa fure ceea ce-i intereseaza.. cu mici peripetiiย  funny.. iar filmul are un happy ending :P. Merita vazut ๐Ÿ™‚

Four Christmases

Este foarte misto filmul. Joaca mai multi actori tari..si razi calumea ๐Ÿ˜€ (am ras eu singur.. in 2..sunt sigur ca razi mult mai mult ๐Ÿ˜€ ). La asta.. nu va stric imaginea filmului..si va las pe voi sa descoperiti ceea ce se intampla.. e prea marfa..si merita vazut. Eu vroiam sa-l vad de iarna trecuta..insa abia acum a iesit pe DVD :P.. Sincer.. merita vazut ๐Ÿ˜€

Si.. gata.. ma opresc.. deoarece nu am mai vazut nici-un film. Am inceput Moon.. care mi se pare lejer o porcarie.. dar poate e doar impresia mea.. dupa 20 minute vazute din film:)

Leave a Reply

