Nokia 5800 XpressMusic USB & Car charger

charger

Dupa cum se poate citi in titlul postului.. mi’am comandat pe ebay.. acest minunat incarcator de masina + USB (nu se stie niciodata cand plec undeva si uit incarcatorul telefonului acasa..sau se strica..asa mai am unul de rezerva. Ceea ce ma bucura maxim este ca in sfarsit pot sa ma uit si eu All night long.. la filme ..cand sunt pe tura de noapte..sau chiar si atunci cand sunt de dupa-amiaza..(si asa dupa ora 6 e benza..). Incarcatorul a costat 2,99$..ceea ce ar insemna 2,16 euro (atat am dat pe el cand l-am comandat).. iar in magazin.. doar incarcatorul de masina (fara USB) costa 12.90 euro.. (bine.. asta doar pentru ca e semnat Nokia..).

Acum mai astept sa’mi vina si suportul special pt telefon.. (care m’a costat 5,36 euro).. sa-mi tin telefonul klumea..(e belea mai ales pt GPS.. ca este destul de incomod sa-l tii pe bord aiurea.. iar la prima frana sa-l gasesti pe jos..sau.. prin spatele masinii daca frana e mai brusca:P )

Si.. cam atat pentru moment.. revin ceva mai tarziu cu un post.. legat de filmele vazute in ultimile zile..dar asta dupa ce mai vad un film 😀

Leave a Reply

