Si..a inceput sezonul portocalelor

ReaLDoG

Da, cateva zile a inceput sezonul portocalelor si a mandarinelor.. cu alte cuvinte.. a venit iarna, cea mult asteptata (de mine). Pentru cei care nu stiu, portocalele si mandarinele sunt fructele mele preferate :D.. cand ma pun sa mananc.. nu ma multumesc numai cu una.. ci mananc pana simt ca efectiv nu mai intra :))si bineinteles.. mananc atata timp cat sunt in casa :D. De cateva zile.. a inceput mama sa cumpere (doar ea face aprovizionarea :D) niste mandarine.. dar..astazi mi’a venit minunata idee sa fac ceea ce vedeti in aceste minunate poze (mai facusem ceva de genu..in urma cu 2-3 ani..dar nu mai am poza:D)

realdogye

06112009020

Ziceti si voi acum… nu sunt belea? [(pozele).. eu deja stiu ca sunt belea:))]. As fi vrut sa le pun una la avatar.. insa nu mi’o micsoreaza sa incapa tot scrisul .. ci doar literele din mijloc.. rahat de yahoo

Leave a Reply

