Nick-urile din ziua de astazi..

Stateam astazi si ma uitam pe hi5.com .. la partea cu Flirt .. nush daca ai observat pana acum sau o folosesti.. in fine.. ma uitam pe acolo la niste poze.. dadeam si eu Yes sau NO.. in functie de tipa.. si am ombservat ca lumea se autoapreciaza.. si cateodata.. chiar foarte prost… Am ajuns la concluzia ca toate fetele.. dar si baietii (sa nu credeti ca apar luzarii).. care nick-uri, adrese mail si alte dracovenii.. de genul: frumusika, sweetgirl, ingeras, iubita, sexymarioara, bombonica, si.. (doamneee..ca-mi scapa atatea..ย ย  unele penale.. vaiiii ce ma oftic.. ๐Ÿ˜ฆ )… sunt urate(urati) ca noaptea..sa-mi bag mana daca va mint. Nu postez poze.. sa nu se supere lumea..

Doamne, nu ma intelegeti gresit.. acum majoritatea spuneti ca ma cred cine stie ce frumusete… ei bine.. va inselati urat de tot..deoarece stiu foarte bine ca’s naspha.. (si nu.. nu’i vb de modestie.. ) sunt atatia frumosi.. cu care nu ma pot compara.. iar atunci cand zic ca sunt “cool, sexy.. the best si alte rahaturi de genu..” zic pur si simplu la misto. Fosta prietena tot continua sa-mi spuna ca sunt frumos (ca din cur scos (adaug eu)).. si plm.. dar nah.. stii tu.. zici orice sa faci persoana “iubita” sa se simta bine :). PS: am zis iubita deoarece nu se stie cu adevarat daca te iubeste.. cateodata los mujeres sunt parsive ;).

Nah..acum nush.. poate eu am alte gusturi..si nu vad aceste personaje frumoase…si poate pozele inseala.. desi se zice ca esti mai nasol in realitate decat in poza.. (ceea ce cred ca este adevarat:) ). Daca la o poza i’ai da 10 stele.. mai taie vre’o 2-3 stelute.. ca sa ajungi la produsul final.. cand te intalnesti face2face cu persoana din poza:D..iar daca din poza e naspha.. nu te astepta la o schimbare radicala cand e vorba sa te intalnesti face2face :)).

O alta boala care o am.. sunt fetele care isi pun la status mesaje de dragoste.. nush .. de undeva de pe alta planeta.. dintr-o alta galaxie.. sa mor de mint.. fara nici’un rost.. din contra.. in loc sa para niste persoane serioase..ย  la chestii penale.. (la fel.. nu pot da nume..si nici statusuri ca exemplu..erau cateva fete pe hi5 care aveau statusuri distruse.. dar din pacate.. le’au schimbat.. ๐Ÿ™‚ ).

Poate imi explica si mie cineva.. pentru ce atatea statusuri distruse.. sa creada “prietenii” din lista de mess…ca esti o persoana distrusa?..sau vrei sa pari interesanta..si astepti sa se bage careva in seama cu tine..si sa te compatimeasca sau ce plm astepti?.. nush..jur.. nu pot intelege:). Inteleg insa ..sa pui la status un text dintr-o melodie in care te regasesti..dar nu.. “cand soarele va apune.. iubirea din inimaย  mea pentru tine se aprinde..” si alte rahaturi de genu… Poate sunt insensibil.. dar nu pot pricepe, intelege ce simti cand pui un asemenea status.

Foarte ingrozitor este faptul..ca de ceva timp.. am observat ca si barbatii.. pustii astia de se cred mare machoman.. au statusuri distruse… “te iubesc floricica mea… ” (sincer.. mie ca fata mi’ar fi fost rusine sa aibe luzaru statusul asta..)..dar na.. sunt insensibil ๐Ÿ™‚

Toate ca toate.. daca cunoasteti o chinezoaica draguta.. sa ma contactati:D.. ma intereseaza o imbarligatura cu una.. De preferat ar fi sa nu vorbeasca foarte bine engleza.. romana sau italiana.. strictul necesar.. “ti’e foame?, sex?.. tu distractie… eu la cratita.. “.. astea ar fi mai mult decat OK… Poate va intrebati de ce vreau una care sa nu vorbeasca vre’o limba comuna cu mine.. dar e mai bine asa.. nu ma cert cu ea.. daca are chef de cearta.. nu tre sa ma mai prefac ca nu o inteleg.. si o las sa vb singura.. (asta ar fi maximul intr’o relatie :)) ).ย  De preferat ar fi sa stie sa gateasca mancarea lor traditionala.. (imi place maxim mancarea chinezeasca) si..sa-i placa sa’si faca rolul de mama (in ambele sensuri ahahahahaha) si..ar mai fi o mica chestie..dar nu o zic sa nu supar anumite persoane :D.

Noh.. cam atat.. as mai avea de zis..dar m’am cam plictisit de scris pt moment.. poate am sa revin cu un post zilele urmatoare..sau de ce nu.. sa va raspund la comentariile facute de voi ๐Ÿ˜€ (stiu sigur ca nu or sa fie..).

One Response to “Nick-urile din ziua de astazi..”

  1. AxeL Says:

    Numai de al naibii, uite ca este ( cel putin un comentariu). Si o chestie care vine din partea mea: nu tot ce zboara, se mananca (deci nu cred ca ar trebui sa pui botu la pozele afisate pe nush ce site ๐Ÿ˜€ ).
    EOF :))

Leave a Reply

