nu te vreau.. prieteneeee!

De cateva zile ma tot tampeste unu cu Friend request pe hi5…(nu dezvalui numele.. insa va postez poza)..si de 3 ori i’am dat reject.. deoarece nu’l vreau.. Are 52 ani.. si o moaca ciudata… nu’mi place.. si nu intelege.. el imi tot trimite cerere de prietenie.. desi il refuz de fiecare data..  Acesta este individul.. poate il aveti in lista.. don’t care.. pastrati’l sanatosi.. pe mine chiar nu ma intereseaza..

luzarel

Am observat ca hi5 asta este fix degeaba.. jur.. are niste aplicatii acolo.. Block.. This is spam.. dar nu merg niciunul dintre ele… jur.. de cel putin 1 luna.. imi tot trimite una invitatii la jocuri..si alte rahaturi.. si de fiecare data i’am tot dat THIS IS SPAM, BLOCK APPLICATION.. si tot ce mai e pe acolo de blocat.. dar degeaba.. dupa 1 ora.. iar primeam invitatie (asta desi am bifat clar ca NU VREAU notices.. in settings.. ). Cu toate asta.. singura solutie..a fost sa-i dau delete la fraiera.. si de atunci.. pot spune ca am scapat 😀

Leave a Reply

