Movies – 10/11/2009

…hmm.. vad ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat filmele vazute.. dar.. si asa.. sunt doar cateva:)..care ar fi:

The Answer Man

Dragut filmul, nu am ce spune.. se poate vedea lejer. Sa va spun totusi ceva legat de acest film.. in mare .. si anume.. este acest mare scriitor Arlen, scriitorul cartii “Me & God”.. care are mare succes printre cititori. Totusi.. acesta ca multi scriitori de altfel .. sufera de popularitate.. si isi ascunde identitatea.. pana in momentul in care se taraste la propriu pe jos de durere..si decide sa se duca la un salon de masaj..unde se indragosteste de Elizabeth.. (si de aici va puteti da seama ce se intampla.. se indragostesc unul de celalalt.. Arlen greseste.. (minte) Elizabeth se supara si se desparte de el.. apoi se impaca ..siiiiii…ghiciti.. ce se intampla?.. THE END! 😀

The Rebound

Marfa, mie mi’a placut filmul. Ca toate filmele.. acelasi subiecte.. doar actorii sunt diferiti.. sunt 2 actori principali.. care la inceput doar fraierul se indragosteste de tipa.. (care are un copil).. Sa va zic ceva pe scurt.. Tipa mutata recent in oras.. isi cauta de munca.. si pana la urma gaseste.. dar trebuie sa caute pe cineva care sa stea cu fetita..atata timp cat ea e la munca..asa ca se ofera Erin (parca) si pana la urma..se indragostesc unul de celalalt.. tipa crede ca a ramas insarciata.. insa nu e asa.. si isi dea seama ca el are 25 ani..si ea 40.. si decide sa se desparata.. bla bla bla..apoi se impaca..si sunt fericiti… (cam plictisitoare filmele astea trase la xerox..dar nah.. avand alti actori.. sunt mai comici.. ). In general..actiunea e nice.. merita vazut 🙂

The Marc Pease Experience

n’am gasit trailer.. atat de naspha e :))

tot ceea ce pot spune despre acest film…. este ca e un film low bugdet.. desi joaca Ben Stiller .. (tocmai deaia am si vrut sa ma uit la el.. am zis ca e marfa..daca joaca Ben..dar tzeapa.. ) e un film de tot rahatul.. nu va uitati la el.. pierdere de timp.. nervi.. 🙂

Jennifers Body

Cred ca este primul.. daca nu al 2-lea (sigur) film Horror vazut .. Am vrut sa ma uit la el.. doar pentru ca joaca super extra tip Megan Fox :).. in rest.. banuiam ca e o porcarie.. (ceea ce s-a adeverit odata ce i’am dat drumul filmului :D). Cu siguranta mie nu’mi plac filmele horror.. poate asta este si motivul pentru care nu mi’a placut filmul deloc.. nush..e banal.. (ca toate filmele horror)..  Daca va plac filmele horror.. take a look.. poate merita vazut.. 🙂

The Hangover

Nimic de spus.. in afara de faptul ca este BESTIAL filmul :)) ..am ras de unul singur si la munca (unde l-am vazut prima oara) si acasa dupa ce m’am trezit..(l-am pus iar sa-l vad mai bine) si in ambele cazuri am ras cu pofta:D. Nu vreau sa va stric actiunea si desfasurarea filmului.. dar va spun ca merita vazut.. este breton. PS: daca aveti ocazia.. uitati-va cu un prieten.. ceva.. cu cat sunteti ma multi..cu atat va distrati mai mult.. garantat 😉

Leave a Reply

