…daca visele s-ar implini…

as fi foarte fericit :)). Aseara .. de fapt astazi de dimineata.. cand ma tot chinuiam sa dorm.. doar sa nu ma trezesc de la 7.. am visat mai multe chestii.. dar una care mi’a atras atentia in particular.. este ca eram pe o plaja.. impreuna cu 11 fete.. pe care nu le-am vazut niciodata.. (in afara de o fosta colega de generala) …si toate erau acolo pt mine. Am inceput sa facem cunostinta.. si cand ajung la fosta colega de clasa… o sarut:)) dupa care continui pana cand mai intalnesc una hot..si dau sa ne pupam pe obraz.. (doar asa se fac cunostintele:D).. si tipa ma saruta.. apoi ma trage intr’un loc mai privat.. si le vad pe restu ca pleaca.. suparate si le zic.. “apai.. nu pot sta cu toate =)) ” ..dar astea erau suparate..si pace.. Chestia ciudata si funny e ca atunci cand m’am dus dupa ele sa vad care e problema.. am vazut-o si pe tipa care vinde la un magazin sub casa mea :).. si cand m’am bagat in seama cu ea.. si era gata sa-mi zica numele ei.. pac.. suna o baba la usa (asta e real) .. suna ca vrea sa vorbeasca cu nush cine plm..  apoi… somn de pe luna mai am.. Si asa se face ca tot nu’i stiu numele tipei.. :|.  “La naiba in puii mei..” parca facusem o selectie.. careia i’am spus.. “pe tine nu te conosc” (de parca cunosteam pe careva in afara de fosta colega de clasa)…si face.. “eh..am vorbit pe net”..zic.. “ok:)” si am trecut la urmatoarea :)).Eh..asta este.. cine stie.. poate in realitate am mai mult bulan…sa nu ma deranjeze nimeni in momentele astea:))

Si ca tot sunt aici… cu postul deschis.. am sa postez si ceva funny :)). Acum.. nush cine a cautat pe google asa ceva.. dar nah.. La statisticile blogului imi apare si ce cauta lumea pe google si se potriveste cu ce am eu pe blog.. iar aseara..cand am venit  de la munca.. am fost uimit sa vad ca cineva a cautat :

Leave a Reply

