Happy birthday sis!

topolinoAstazi.. 15/11/2009, am sarbatorit ziua de nastere a lu’ sor’mea.. (care mi’a mancat ficatii de 17 ani… ) :D. Am sarbatorit’o azi.. deoarece toata lumea a fost libera duminica asta.. ca in restul zilelor nu ne potrivim mai niciunul cu orarul.. majoritatea lucream in ture:). Oricum, ziua ei de nastere in mod normal este pe 17 Noiembrie (unde mergem sa mancam la chinezesc..muhahaha :X )

Poate va intrebati care este rostul desenului din acest post.. dar astazi cand am venit de la munca.. nici nu am intrat pe usa..ca deja ma asteptau verisoarele mele cu acest desen.. facut special.. da.. special pentru mine :)). Ce sa zic.. am o verisoara pictorita.. mai ceva ca Van Gogh (nah ca stiu si alt pictor..in afara de Pablo (eller Pablito) Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Mártir Patricio Ruiz y Picasso.(pentru cei care nu stiu.. asta este numele adevarat a lui Picasso) :))

Nu’i asa ca e dragut desenul ?:D

Sa va traduc asa in mare.. este vorba despre un soricel.. Topolino.. (Mickey Mouse) iar in dreapta scrie “Pentru Radu! The King” :)))).. noh…  thanks Francesca (verisoara’mea).

4 Responses to “Happy birthday sis!”

  1. anuka Says:

    da da in primu rand….la multi ani lu surioara ta..(.te puuup doolce scumpo;)
    si in al 2 lea rand asa e cu statusu lu laura..mare dreptate…puii..mey…dak t iubeste fta:D puup o seara buna:d

  2. anuka Says:

    ah si desenu interesant:P

  3. Radu Gologan Says:

    multzam pt urare (first)
    poti posta fix la postul unde se vb despre acel status (second)
    suntem siguri ca ma iubeste?:).. adica.. nu cred ca e vorba de iubire acum.. aia a disparut acum ceva vreme.. si daca chiar vrea sa vb cu mine.. nu cred o tine careva sa nu se bage in seama.. (btw, nu musc) .. Dar daca ea crede ca ma ataca prin acele statusuri.. se insala.. din contra.. ma distreaza ;). (third)

    PS: mersi.. esti printre cele 2 persoane care imi viziteaza blogul :)) si.. tot printre cele 2 persoane care mai posteaza din cand in gand. thanks 😉

  4. lalla Says:

    mersi mersi 🙂

Leave a Reply

