Injuraturi dulci.. bagami’as dildo’ul in ele :))

De vre’o 2-3 zile am tot vazut la statusul fostei prietene… un text.. care nu’mi spunea absolut nimic.. (sincer.. nici acum nu stiu la ce se refera..dar nah.. e doar pentru aia destepti.. (eu sunt mai prostut de fel.. dar nu’i bai.. traiesc foarte bine si asa :)) ca dupa cu prea multi destepti..cine stie unde ajungem.. ). L’am intrebat pe un prieten Alexik, daca stie ce vrea sa zica..si mi’a zis ca “ti’ar sta bine innecat.. ” (ceva de genu..). Acum.. sincer.. nush daca se refera la mine.. but.. I really don’t give a fuck 🙂 dar daca mi se adreseaza mie.. e funny 🙂

Ca sa nu va mai tin in suspans.. va spun imediat si fraza.. care este:

Tu ai arata foarte bine in ceva lung, curgator…. Amazon, Nil, Dunare

Nah, acum ca tot omul, sunt curios si eu.. si am cautat pe gugal.. unde am descoperit ca este o injuratura politicoasa… Pe un site am descoperit ca sunt mai multe injuraturi “politicoase”.. asa ca va postez link-ul.. sa nu fac postul asta prea lung.. -> click <-.

Acum, imi explica careva pentru ce s’au inventat aceste injuraturi politicoase?… care mai este rostul lor in ziua de astazi.. ca de vrei cu adevarat sa injuri.. apai iti bagi si’ti scoti obiectul pretios in/din mama victimei de 1000 de ori..ca pana la urma..asta e farmecul injuraturii.. sa jignesti persoana careia te adresezi.. iar de nu vrei sa-l jignesti.. ii vorbesti cu frumosul.. chiar daca este vina lui.. De exemplu..daca te loveste in parcare cu masina.. “scuza’ma ca sunt un dobitoc”…si cu asta nu l’ai jignit..dar daca incepi cu fraza de mai sus.. apai te face si tampit :)) ca nu are sens ceea ce ai zis.. (asta daca nu cumva este inteligent sa inteleaga)…

One Response to “Injuraturi dulci.. bagami’as dildo’ul in ele :))”

  1. Maja Lena Says:

    Vilken härlig sida, keep it upp!

Leave a Reply

