life ‘n work news

Gata, zilele astea ma pun serios sa-mi caut masina :D. Ieri am fost la firma..sa vad exact pe ce perioada sunt angajat la ei (ca-mi expirase perioada de proba) si mi’au spus ca sunt angajat pe 4 ani si 6 luni (sa-i f*t), ceea ce pt moment imi convine.. deoarece pot face linistit un imprumut pentru o masina..NOUA.. si nu SH cum aveam intentia sa cumpar. Daca imi facea contractul pe 6 luni sau 1 an..cum credeam.. mai faceam imprumut din parti.. ca nu iti da nimeni imprumut pe 1 an.. mai ales ca ucenic..cum am contractul (deasta am zis sa-i fut (ups…am uitat sal cenzurez)). Oricum, fata de alti ucenici.. castig mai bine.. 1020 euro (atat iau pe luna Octombrie) fata de 850 cat au alti colegi de clasa šŸ™‚ (ce’i drept, ei au contractul pe 3 ani.. ).

Ieri.. dupa ce m’am intors de la birouri, am mai avut 1 ora si ceva de frecat menta.. pana sa plec la munca.. (unde am facut 9 ore :(..ca m’a rugat un fraier sa’i fac 1 ora extra.. ) si m’am uitat pe net.. si pe un site de masini..am vazut un link.. “cere imprumut acum”.. si nah..am dat click.. am completat formularul de pe site.. si l’am inchis, am plecat la munca..si la 14:35 (dupa pauza de masa) ma suna una..ca:

Domnule Gologan, va sun de la Prometeo.. v’am vazut cererea d-voastra de pe site..si avem nevoie de niste documente sa va eliberam imprumutul” .. la care i’am raspuns.. “momentan ma intereseaza sa stiu cat platesc pe luna.. pt 42 luni…”.. si face.. “385 euro/luna” (pentru 14000 euro). Am subliniat “Domnule” deoarece este funny cum un rahat de servici iti poate schimba viata :)) si felul cum lumea te trateaza..

Nah.. cine zice ca nu se mai dau imprumuturi?..cand astia au o foamne in ei acum.. mai ceva ca inainte de “criza”. Ca se uita mai atent la tine sau ca nu iti dau imprumut daca ai stat in somas in ultimul an.. asta e partea a 2-a.. insa cine are contract.. si castiga cat sa poate plati rata si sa si traiasca .. eu cred ca primeste imprumutul cerut.

Acum.. ce’mi ramane de facut..este sa umblu sa’mi caut masinuta.. Greu nu cred ca va fi.. deoarece sunt putine marci japoneze.. ca vreau o masina japoneza… nu vreau BMW, AUDI (:(…pish pe ea..desi imi place mult šŸ˜€ dar nu am sa dau niciodata 37000 pe un A4. poate doar daca calc in cacat si ma imbogatesc:)) dar sansele sunt sub 1%), VW.. . Am vazut si imi place foarte mult.. pe un site.. Honda Civic din 2008, la 15000, km 0..Ā  prea tare :D. Daca nu gasesc nimic pe aici prin zona.. am sa ma orientez pe ce am gasit pe net ..ca am gasit cate ceva :). M’am gandit si la un Ford Fiesta.. (modelul 2009) care imi place foarte mult.. dar sa ma pish pe el..ca ajungi la 18000 euro.. daca vrei aproape full options..(si nu are cine stie ce optiuni.. dar nah.. ). Ceea ce ma intereseaza pe mine la o masina..e sa aibe o estetica mai futurista… piele la interior..si un sistem sound breton:D, si clima.. restul mai putin..

Daca aveti idei de masini.. dragute.. care ajung (cu dotarile care le vreau eu) pana la suma maxima de 17500 euro.. tell me. Am vazut pe un website de imprumuturi ca pt 17500, pe o perioada de 42 luni platesc 451 euro..ceea ce ar fi ok šŸ˜€

7 Responses to “life ‘n work news”

  1. AxeL Says:

    Hmm, de Dacia Duster ce zici? :)))

  2. Radu Gologan Says:

    well.. it’s still a damned DACIA :))… nu cred ca va fi ceva de capul ei.. asta doar daca nu are dotarile unei masini renault..
    Si ca tot veni vorba de renault, am gasit si masina care mi’a furat ochii. Noul Renault Megane, 1.9 TDI, 130 CP, full options. Are 20000 km.. dar zici ca-i noua.. m’am suit in ea si pur si simplu nu mai vroiam sa ma dau jos :)). Acum sa vedem daca imi aproba imprumutul (20000) si oricum, intre timp ma duc sa vad si alte masini.. poate gasesc ceva mai interesant..dar .. nu cred:).

    • AxeL Says:

      Ahh si DACIA din zilele noastre, are dotarile unui Renault. De aceea s-au si combinat cele doua companii. Bine, acuma depinde si de ceea ce vrei tu de fapt. Ca daca vrei sisteme audio de ultima generatie sau mai stiu eu ce alte gadget-uri … atunci platesti extra, ca peste tot šŸ˜›
      Oricum, eu raman la ideea ca ar trebui sa iti pastrezi actuala masina (VOLA) pentru ca nu platesti nici motorina, nu platesti chirie pentru ea si nici rata la nu stiu ce banci sau companii de imprumuturi. In plus, vei putea traversa si Anzii cu ea =))

  3. AxeL Says:

    Si inca o chestie … la ce mai vrei masina cand ai una deja? (VOLA) :))

  4. Radu Gologan Says:

    :)) very funny :))

  5. anuka Says:

    haha c va atacati voi 2:))) interesant..:D

  6. Radu Gologan Says:

    nu se compapara prietene DACIA cu RENAULT.. desi fac parte din acelasi grup. Nu poti compara design-ul de la dacia logan..cu cel al unui renault megane.. šŸ™‚ in plus, dacia.. abia are aerconditionat.. pe cand renaultul megane are clima bi-tronica automata :). Sa nu mai vb de faptul ca dacia are un radio-CD (CRED) praf.. fata de cel de pe megane.. cu magazie de CD-uri (6).. sa nu mai zic ca ai comenzile pe volan.. ceea ce dacia nici nu viseaza (momentan). Apoi, nu’mi place dacia.. pt ca e patratoasa.. si la interior.. are partea centrala.. fix ca curu.. nush.. chiar nu’mi place. E buna.. ca motorizare si consum.. dar sincer prefer sa platesc ceva mai mult ..si sa-mi iau ceva ce imi place cu adevarat.. si sa fie putin lux.. (de aici si masina care mi’am cumparato.. New Renault Megane LUXE šŸ˜€ cu setari sport. Mai multe scriu intr-un post separat šŸ˜€

Leave a Reply

