Religia..

…din punctul meu de vedere este o … (nu vreau sa fiu dur.. ceva mai soft dar nu-mi vin cuvintele:)) ) mare porcarie (nu este cuvantul potrivit..dar nah πŸ˜€). Este o mare porcarie.. pentru ca sunt atrasi astia mai slabi ..care sufera din orice motiv.. boala, idiotienie.. si se duc la biserica ca asa a zis bunica, vecina ca acum hat timp..s-a dus la biserica si a dat un pomelnic..si dupa timp si timp s-a indreptat (miracol) si de preferat ar fi sa nu te duci fix la orice biserica.. de preferat ar fi la catedrala..sau cel mai bine la manastiri ca daca te duci la biserica normala.. esti naspa… dar decat de loc.. pnm.

Astazi la masa.. iar am discutat despre aceasta minunata religie. Nu mai stiu cum a venit vorba.. ca bunicamea a citat o fraza dintr-o carticica de-a ei.. care face asa

“…Dumnezeu i’a zis lui Moise sa nu vina cu mana goala…”

normal.. la faza asta m’a bufnit rasul…si am zis “smecher asta a lu’ Dumnezeu”..Β  ATAT mi’a trebuit :))

“Nu-ti bate joc de numele Domnului.. “, “esti tanar si nu stii ce inseamna religia..”, “ai sa vezi tu mai tarziu” ..bla bla bla.

Nah.. nush voi..dar sincer chiar nu ma stresez .. eu unul nu cred in aceasta miraculoasa religie de care toata lumea vorbeste. Nu.. nu cred in religia ortodoxa, catolica sau musulmana, nu sunt ateu si nici alte religii ..ci pur si simplu sunt Radu si cred in mine. Atata timp cat nu este ceva concret..sa ating sau sa vad cu ochii mei.. acesti ingerasi pe care toata lumea-i ridica’n pom.. (poate deaia si zboara.. cine stie), nu cred. Sincer, nu-mi pot da seama cum anumite persoane pot crede ceea ce iti este bagat pe gat in acea biblie si nu numai.. in toate cartile religioase. Daca stai sa iei cuvant cu cuvant si sa traiesti fix cum spune in biblie.. apai mai bine mor :).. nu tu prieteni, nu tu vorba, nu tu … (ahahaha), nu tu nimic.. persoana ideala e aia care traieste de una singura in jungla..asa nu esti invidios pe vecinu ca are gagica si masina tare, nu esti invidios pe cutarica ca e fericit, etc..Β  Vai….cate am de spus..dar imi vin toate ideile odata si nu vreau sa fac postul foarte lung..sa nu va plictisiti citind πŸ™‚

Si tot de ceea ce s-a intamplat la masa.. dupa ce a terminat bunicamea de vorbit..a intervenit si mama si a zis ca totusi ceva acolo sus exista..si ca sunt legi nescrise.. (ca sunt legi nescrise.. sunt de acord.. ) si ca daca dai.. iti vine inapoi inzecit..Β  iar mi se pare o porcarie.. Daca eu imi dau salariul pe 1 luna.. il dau la saraci.. imi intra apoi mai multi bani in cont? cum imi vine inzecit?.. ca-mi gasesc in alta parte de munca si lucrez sa-mi rup spatele… asta inseamna inzecit? sau banii aruncati se transforma in iubire, armonie si fericire in familie?.. eheh.. mai bine tac..

De fiecare data cand vine vorba de religie.. ma cert cu bunicamea.. Nush, eu sincer nu pot fi chiar asa de orbit de iubirea fata de Dumnezeu… nu pot… mi se pare o prostie si pierdere de timp mersul la biserica..sa ascult ce mananca preotul, sa stau in picioare ore in sir..car nu se multumeste prietene cu 1 ora.. nu..de dimineata de la 8 la 12:30..Β  Take a break prietene.. esti platit oricum ca lume batuta’n cap exista.. si va exista mereu.Β  Anumiti preoti..sunt si smecheri.. ma uit la asta de e in Italia.. un moldovean din moldova slujeste la o biserica de aici din zona..unde bunicamea se duce in fiecare duminica. Ce face acest preot.. (va spun doar o chestie) cumpara lumanari de la romanica.. la un pret de cacat.. vine in italia cu ele si le vinde la 75 centi, asta inseamna 3 ron bucata. Si nah.. ar fi ok daca ar trebui sa cumperi doar 1 lumanare.. dar nu.. tre sa cumperi cel putin 3..Β  una pentru morti, una pentru vii.. (this is business huh?).

Am fost si eu la biserica..si cand am fost mic..chiar si acum cand m’am facut mai mare si sunt constient ca religia e o manareala, un mod de a manipula persoanele slabe… si cateodata ma bufneste rasul cand imi dau seama ce aud.. si totusi nu’mi pot da seama cum alte persoane pot crede asa ceva, nu-mi pot da seama cum persoanele pot crede in ceva ce nu au vazut si nu vor vedea in vecii vecilor.. Sunt pur si simplu niste chestii scrise acum mult timp.. si traduse in limba noastra de niste persoane.. unde la vremea aia fiind foarte putini care vorbeau 2 limbi..au tradus fix cum leΒ  conveneau lor..

Legat de miracole.. astea se intampla zi de zi.. si nu cred ca ai mai mult noroc daca te duci la manastire sa pui un pomelnic.. unde trebuie sa dai bani.. precizez BANI, ca de ar fi sa dai mere.. nici nu se uita la pomelnic (de asta sunt sigur)… Oare de ce cand trimiti un pomelnic la o manastire.. de ce trebuie sa pui si bani in plic?…si nu e sa dai ca vrei.. dai ca asa iti cere preotul..e o taxa … Nah, acum pnm.. si in asa zis-ul Rai avem taxe?..dar in Iad? WTF ppl.. wake up.. cum sa crezi asemenea porcarii.. nush.. Mie pur si simplu mi se par niste aberatii.. nush daca a-ti citit vreodata ceva fraze ..sa nu zic toata biblia sau alte carti religioase.. sa va dati seama cate aberatii sunt.

Mai am muuuuuuulte de adaugat..dar asta probabil in alte posturi.. ca deja asta l-am facut prea lung πŸ™‚ si va plictisiti pana il cititi si oricum e 1:30 noaptea.. iar eu maine ma trezesc sa ma duc la munca πŸ˜€

PS: voi ce credeti despre religie?.. lasati un comment πŸ˜‰

10 Responses to “Religia..”

  1. mihai Says:

    prietene … esti f tare

  2. anuka Says:

    nu e vb d crezut in religie…vn d la sine dak vrei sa t duci la biserica t duci k vrei nu k t simti obligat…dar asa e in ziua d azi si la biserica knd t duci trebuie sa ai bani…asta`i lumea rea…preotu si doctoru cei mai hoti…:D

  3. Radu Gologan Says:

    clar.. oricum.. nu-i vad rostul bisericii.. serios.. nush.. ah..si nu am vorbit de post.. vai cate am de spus legat de post.. vai vai πŸ™‚

  4. rox Says:

    ca si colegii mei de mai sus spun ca esti f tare la povestit si f c aterinca insa vreau sa te aud si live. in legatura cu religia chiar cred f mult ca exista cineva care ne vegheaza insa nu cred in preoti

  5. rox Says:

    a si am uitat c era mai importatnt domane ajuta !!!!!!!!

  6. Radu Gologan Says:

    multumesc de complimente..dar numele/nick-ul Rox nu-mi zice nimic..cine esti?:D Cine stie..poate o sa ma auzi si live..insa slabe sansele.. ca live sunt mai “mutalau”:D

  7. anuka Says:

    hahahaha aiki o datzi in “nickuri?”=))si in live-uri aa?:D

  8. Radu Gologan Says:

    nu eu am inceput πŸ˜€ so.. I’m not guilty :)) .. oricum tot nu stiu cine este Rox πŸ™‚

    poate o fi buna si “religia” asta la ceva ahahahahahaa

  9. rox Says:

    numele meu este chitu alina roxana sunt din constanta . am fost la tine in vacanta de vara cu ank , fane si mihai. mi se mai spune si alina , roxana, rox, ghicioc, chitu, alena , aluna s asa mai departe

  10. Radu Gologan Says:

    ce diplomata estem. ihihih banuiam eu ca esti tu..dar nu eram sigur πŸ˜€ Era de ajuns sa zici Alina :D. Nah.. nu stiam ca te numesti si Roxana… my bad πŸ˜€
    Ca sa ai impresia si mai mult ca exista cineva acolo sus.. uita-te la The Truman Show (daca nu l-ai vazut deja), bestial filmu.. Ma jur ca dupa ce l-am vazut.. pentru 1 luna cel putin..am avut convingerea ca cineva ma urmareste.. si cautam peste tot o camera ceva.. m’am uitat si dupa oglinda hahaha. Serios.. prea tare filmul..merita vazut.. e din 2001 daca nu ma insel..dar este bestial :D. Nu te uita de 2 ori la el.. ca a 2-a oara e banal :))

    PS: tnx 4 comments

Leave a Reply

