la pescuit..am prins un peste mic :D

da..astazi am fost la pescuit de la 6 dimineata (nush ce a fost in capul meu cand i’am zis lu tata ca merg..).. stiu foarte bine ce inseamna “putin” la pescuit cu el.. dar nah..am zis fie ma..si asa nu ma duc foarte des.. Ehe.. acum sunt sigur ca urmatoarea data cand ma voi duce la pescuit..va fi vara urmatoare..cand afara or sa fie minim 25 grade..  si un soare nesimtit pe cer.. Astazi…de la ora 6 pana la ora 13 am inghetat fix ca un rahat.. ajunsesem sa tin mainile la piept sub o vesta super groasa si calduroasa.. si tot nu mi’am revenit. Abia dupa ce am ajuns acasa si m’am bagat sub un dus fierbinte..am inceput sa ma “descongelez” :). Chestia care ma enerveaza si stiu ca asa se intampla mereu…dar trec cu vederea crezand ca se schimba.. e ca de fiecare data cand ii zici.. “hai mergem?” .. iti baga aceeasi replica.. “imediat.. mai fumez o tzigare si plecam“.. si a dracului tzigare.. dureaza 1 ora.. Taci si dupa 1 ora ii zici.. “mergem?“.. iar raspunsul este “imediat, mai arunc de 2 ori si plecam“..dar cum are 3 undite.. una o arunca imediat dupa ce ii zici..si o uita acolo.. iar cu celalalte arunca in continuu :)) (pretty nice huh?:) ).. Astazi totusi am avut bulan ca nu am fost numai noi 2.. a mai venit un coleg de munca.. si ala era cu masina.. si dupa ce i-am zis eu de 2 ori.. mi’a zis ala ca-l aduce el acasa..si eu pot pleca cu masina linistit.. (exact cum am facut).. insa.. stau si ma gandesc.. nu putea sa propuna ala varianta asta imediat dupa ce i’am zis lu tata sa plecam?.. oare de ce a trebuit sa inghet eu inca o ora aiurea?:D..dar nu-i nimic.. mai pun mana pe undita abia la vara :))

Cat despre pesti.. am prins destui.. si eu si tata.. cred ca undeva la 20kg.. dar am adus acasa doar vre-o 5 pesti mai mari.. restul l’am lasat la colegul ala de munca (bunicamea ar fi vrut sa aducem tot pestele acasa.. ca ii facea ea loc in congelator (fucking lol) desi ala este full ochi cu alte porcarii). Am vrut sa le fac o poza.. cand erau in plasa la gramada.. insa imi tremura in asa hal mana.. incat nush daca se vedea ceva..si riscam sa scap si telefonul pe jos.. avand in vedere ca nu prea mai controlam mana :)). Las..ca n’au intrat zilele in sac.. la vara va pun si poze.. normal, daca va mai exista acest extra-minunat blog :))

Si..ca sa inchei postul dupa baia fierbinte.. am facut si un mic gratarel (asta sa va fac nitzica pofta 😀) si a iesit super bun.. motiv pt care am mancat fix ca un porc..iar acum m’a luat un somn..de numa numa.. dar nu pot sa ma odihnesc.. deoarece trebuie sa joc canasta :))

Leave a Reply

