…la asigurare..

Astazi am fost sa-mi fac asigurarea la noua mea masina Renault Megane 3° Series :D. Pot sa va jur cu mana pe inima ca nu m’am tziganit mai tare ca in aceasta seara cu nimeni:)).  Sa incep de la Adam si Eva..

De cand am semnat contractul pt masina, m’am tot uitat pe internet sa vad cat ma costa asigurarea masinii.. (pe internet cica ai 50% reducere..din..****).. cea mai mica a fost de 1836 euro, pana cand intr-o seara..a intrat pe mine o fata.. cu niste probleme personale..care lucreaza la o agentie de asigurari (soarta asta.. ).. si mi’a facut si ea un pret de 1672 euro (deja.. mult mai bun fata de celalalt). Astazi in schimb, am fost personal la anumite agentii de aici ..adica la 4, unde m’am tziganit.. vai vai (nu la toate..doar la 1).

Si ..sa incepem cu prima agentie.. pentru cei care o cunosc.. se numeste Axxa. Aici.. am stat putin.. pentru ca nu ii mergea lu tipa de acolo netu calumea..si a zis ca ma suna mai tarziu sau maine dimineata.. I’am lasat toate datele..acum daca ma suna.. bine..daca nu.. iarasi bine. Dupa am fost la Generali, aici.. tipa foarte amabila.. mi’a facut asigurarea 1536 euro (the best till now). De aici..am plecat la Aurora.. o alta agentie de asigurari.. unde mi’a zis tipa..pe langa faptul ca era antipatica, grasa si cu o suvita roz in cap (the ultimate shit).. mi facut pretul de 1964 euro (hell no)..si am plecat. Ajung la Milano Assicurazioni (nu in orasul Milano, lol) unde tipa de acolo imi face “… pai asigurarea vine 2200 euro” .. (tanti..te-ai lovit la cap cu pixu?)… ce draq..  si i’am zis…din start NU… prea mult.. Cand vede seful ca zic nu.. vine usor..ca si cum el n-ar avea treaba..si se opreste la noi sa se uite pe PC.. si face.. “Ehe.. normal ca e mult.. ca masina e pe numele tau.. daca ar fi fost pe numele lu taicatu..ai fi platit mai putin“.. si zic.. “nu am cum pe numele lu tata.. decat sa fac iar pasajul de proprietate.. care ma costa..si pana la urma tot acolo ajung.. “..la care tipul face.. “pizdabela.. (nu-i stiu numele)… fa-i 10% reducere.. “.. la care aia imi face reducere si ajungea la 1970 (nu mai stiu exact cat)..la care ii zic.. “oricum e prea mult.. la Generali imi face cu 1536 euro pe an“.. .. (l-am bagat in colt pe shaw).. si dupa ce se gandeste putin.. face.. “ arata-mi sa vad ce iti ofera Generali.. la pretul asta“.. Ii arat.. si face.. “normal.. aici esti limitat.. nu poti face mai mult de 20.000 km.. nu poti nush ce.. iar nush ce..si tot asa.. pe cand la noi se poate“, la care ii zic.. “Poate la voi se poate..dar sunt 400 euro la mijloc…” .. sta si se gandeste iar.. si se mai uita iar la genereali pe foaie.. (unde era scris ca platesc 791 euro la 6 luni..) si face.. (iar vb cu pizdabela) “aplica-i reducerea de 20%.. “…aplica pizdabela reducerea..si face.. “1645“.. mai sta el si se gandeste putin..si zice.. “uite.. platesti 760 euro la 6 luni..e ultima oferta, dar vorbesti cu taicatu sa vina iar cu renaultul si cu toyota la noi, macar asa pot justifica reducerea pe care ti’o fac.. ca sunt cateva sute de euro la mijloc“.. si ii zic..”ok, am sa-i transmit..dar nu garantez“. Tipul vroia sa fac asigurarea pe loc..ca de maine cica sunt alte tarife si plm.. nush daca a mintit sau nu..cert e ca mi’a facut asigurarea cea mai convenabila. Vazand ca e insistent sa fac asigurarea azi..si ca asta e pretul cel mai OK.. am zis sa sun la ai mei sa vb ..si apoi ma intorc.. Zis si facut.. m’am consultat cu ai mei.. la care mi’au zis.. “Ia vezi ce reducere iti face si la Velsatis.. ” .. Ma duc iar la Milano.. si inainte sa incep practica pt asigurare.. il intreb pe shaw.. “Daca (sa presupunem) ca tata se intoarce iar la voi..ce reducere ii faceti?“.. la care zice.. “pai mai putin decat plateste acum.. adica mai putin de 1300“.. (faza tare e ca tata a fost inaintea mea la ei sa isi ia documentele..ca a gasit in alta parte mai convenabilsi cand a fost nu i’a zis nimic de reducere si chestii de genu..a zis ca ultima oferta e 1300 :))). Nah..acum nush daca se intoarce la ei..dar eu mi’am facut asigurarea.. unde am platit 760 euro :(..dintr-un foc.. si am mai ramas cu 674 EUR in cont :(.. Ma doare sufletu sa dau atatia bani dintr-o data..care pana la urma sunt putini.. dar sa dau 10.000 cum vroia tata.. sa astept sa strang 10.000 si sa-i dau avans la masina.. :)) cred ca muream cu ei de gat..dar nu-i dadeam neam :))

Asta a fost pripetia mea cu asigurarea.. Partea nasoala e ca fac de noapte.. si nici n’am dormit..si deja m’a luat somnu :)) .. nush cum fac sa rezist pana dimineata.. dar trebuie :). Nici filme nu mi’am pus pe telefon.. sa am ce viziona..  Munca.. iti mananca viata:))

Leave a Reply

