6 Decembrie = Mos Nicolae = Happy kids!

Astazi, in noaptea dinspre 5 spre 6 Decembrie, ar trebui sa vina mos Nicolae la copii cuminti, ba cu dulciuri, ba cu jucarii sau imbracaminte.. depinde de starea mosului :P. La mine, fiindca am fost un copil cuminte anul aceasta (ahahaha) mosul a venit cu dulciuri (se pot observa in poza), iar pe punga scria “Pentru iubirea mea Radu”..deci mosul asta ma simpatizeaza mult :)). Adevarul este ca am zis o minciunica mai sus.. si nu am specificat ca mosul nu vine doar la copii cuminti.. dar vine si la copii rai, e adevarat ca vine cu o nuia :)). Culmea cu mosul asta..e ca stie exact ce-mi place :))..parca m’ar cunoaste de-o viata.. pnm .. 😀

La voi a venit mosul? Daca a venit..ce a-ti primit?

Tags: , ,

4 Responses to “6 Decembrie = Mos Nicolae = Happy kids!”

  1. lalla Says:

    vezi sa nu te ingrasi 😀

  2. Radu Gologan Says:

    nu ma ingras..am grija de silueta mea, hahhahahaha

  3. Danuzza Says:

    :)))
    cred ca mos nicolae asta, nu mi`a inteles mie adresa foarte bine si a ajuns la tine. 😛

    PS: de la mos nicolae am primit un biletzel pe care scria:
    Draga mea,
    Anul asta ai fost extraordinar de cuminte, dar eu ti`am uita cadoul la radu.

    😀 :))))))))

  4. Radu Gologan Says:

    :)) imi pare rau pentru tine:D

Leave a Reply

