Prima zapada..

Astazi.. de dimineata.. cand am iesit din casa sa ma duc la munca.. am fost surprins de 2 chestii.. 1. ca ningea.. si 2…cat de frumos ningea.. (sau asta doar pentru ca nu am mai vazut de 1 an cum ninge..si mi s-a parut mie ca ninge frumos?.. cine stie.. important e ca imi placea cum ningea afara). Toata dimineata a nins frumos.. cand mai tare..cand mai incet.. dar a tot nins..pana la ora 12..cand a inceput s-o dea pe ploaie.. si sa se transforme totul in mocirla. Chiar si asa.. am avut timp sa fac primul meu bulgare de zapada.. de iarna aceasta…si normal ca a trebuit sa impart “bucuria” impreuna cu voi:D, mai ales ca mi’ati facut in ciuda unii dintre voi..cand aveati la status.. “Ningeeee...”.. “Ce frumos ninge… ” ..

Fix astazi..cand a inceput sa ninga.. la munca.. am avut o zi de rahat.. si asta datorita faptului ca minunatul meu patron, duminica isi ia liber..si nu vine sa faca plinul la masini.. asa ca.. astazi la ora 8 am ramas cu vola in timp ce ma pregateam s-o incarc.. si a trebuit sa-l astept pe luzar. L-am sunat pe la 8:10.. si face.. “ia cealalta vola.. ca sunt pe drum“.. (cealalta vola era deja luata de altcineva care avea nevoie in alta parte..) si i’am zis..”ok.. vad eu ce fac“.. si am imprumutat vola altuia. Acest “sunt pe drum”..a durat fix 1 ora..  timp in care a trebuit sa ma duc pana in spatele fabricii unde era vola care trebuia s-o iau..dar acolo aveau nevoie urat de ea.. fiindca ramasesera fara motorina si masina de acolo.. si uite asa a trebuit sa ma intorc inapoi…. inghetat bogna.. si leoarca.. deoarece ningea foarte tare..si batea nitzel si vantul. Cred ca daca mai stateam 10 minute afara.. ma puteam numi om de zapada :)) ..

Oricum, se pare ca cineva acolo sus (daca o exista) mi’a citit blogul.. si mi’a indeplinit dorinta 😀 si sper s-o indeplineasca si in perioada Craciunului.. ..

Tags: ,

Leave a Reply

