rupt in freza..

…si.. ca au trecut deja 4 zile de cand nu am mai postat nimic pe acest blog (motiv pt care au scazut urat de tot si nr de vizite.. ) m’am gandit totusi sa mai postez ceva.. chiar daca e doar asa de.. umplutura:D

Prea multe nu am ce sa zic.. decat ca in ultimile zile sunt distrus:)..la propriu.. Mi’a mutat locul de munca, nu mai sunt la stat aiurea (sa nu folosesc un cuvant urat:D).. la descarcat camioane pline cu seminte care vin din Ungaria si Romania.. Greu.. nu este..chiar deloc.. insa e durere cu ce circulatia curului este.. O mica neatentie si te’ai ras pe cur .. Se circula.. urat de tot.. si mereu trebuie sa verifici de 2 ori inainte sa dai inapoi.. sau sa faci vre-o manevra..ca nu cumva sa calci vreun “mens in white” :)) (acestia sunt niste romani.. ce fac munca cea mai de cacat.. si anume curatenia fabricii.. ) sau mai rau.. sa buleti vreun tir… Sa nu mai vb de faptul ca trebuiesc descarcate (nu mereu.. ci de la orele 8 la 11 dimineata).. cate 5-6 camioane odata.. dar nu asta e baiul..ci ca pe langa aceste 5 tiruri.. mai vin niste luzari cu remorca rabatabila intr-o parte.. si aia iti lasa gramada cu seminte unde-i nazare.. si tre sa fugi si dupa ala.. sa impingi repede gramada intr-o parte..ca in locul lui sa vina altul.. Pe dealta parte te striga romanii.. sa treci cu vola pe langa tir..sa iei semintele..ca ei sa poata descarca remorca.. (trebuie sa treci la cativa centimetri de tir).. la inceput imi tzatzaia curul nitezl..dar acum sunt Ok.. .. insa le tzatzie curul soferilor hahahahaha. Astea sunt si motivele pentru care sunt terminat fizic.. si nu-mi mai ajunge somnul.. Ieri de exemplu, cand am ajuns acasa.. dupa ce am mancat.. am zis sa ma bag nitzel la pc.. Cand m’am pus pe fotoliu.. s-a terminat..”navigam” cu ochii’nchisi.. si nu glumesc.. mi se inchideau ochii de somn :))…asa ca m’am bagat nitzel in pat.. pe la ora 19:00.. si am dormit fix 30 minute.. (ma bagasem la un film..de unde.. am adormit cred ca inainte sa scrie ce film este :)) ).. iar dupa acea jumatate de ora dormita.. m’am bagat la chat cu John (a friend of mine).. si mi’a trecut somnul…..asa ca m’am bagat totusi in pat pe la 22:00.. sa adorm.. dar am facut prostia sa dau drumul la Supernatural (S3E16 (ultimul din sezonul 3)) si am cascat ochii deoarece era foarte interesant.. si curios sa vad cum incepe sezonul 4.. m’am uitat si la primul episod din acest sezon…dar al draq..si asta s-a terminat fix ca.. (da..cuvantul ala format din 4 litere.. sau mai bine zis.. ce nu au fetele :)) ) si am fost foarte curios sa vad continuarea..asa ca m’am uitat si la al 2-lea episod.. dar si asta s-a terminat astfel incat sa vrei sa te uiti si la urmatorul episod.. (exact cum s-a intamplat).. am bagat si episodul 3.. m’am uitat la tot.. si cand s-a terminat… am inchis calculatorul.. ca deja era 2 noaptea.. si a 2-a zi trebuia sa ma duc la munca de dimineata :)). Oricum, e bestial serialul.. desi la inceput am zis ca e un cacat.. si noroc cu sormea ca m’a pus sa-l trag.. ca vroia ea sa se uite la el.. šŸ˜› altfel.. nici acum nu-l aveam.. šŸ™‚

Btw, nu am specificat ca acum lucrez cateva zile normal, fara sa fac ture… si mi se pare SUPER aiurea.. pentru ca iti mananca fix toata ziua.. nu ai timp sa faci nimic.. sa nu mai vb ca nu mai ai chef de nimic.. :)).. Prefer turele.. macar asa am timp sa fac ce vreau.. si nu mi se par atat de obositoare.. precum orarul 8-17:30…

Acestea fiind spuse.. iar s-a facut ora de culcare.. insa nu inainte de 2 episoade din SuperNatural.. :D. Noapte buna & take care šŸ˜€

Poza cu Mens in White :)) :

mens in white

Leave a Reply

