La masa..

Dupa cum cativa au putut observa statusul meu de pe YM! aseara am fost invitat sa ma duc la masa (data de catre firma). La aceasta masa am fost toti angajatii firmei, bla bla bla.. Vreau sa zic ca jumatate sunt pensionari :)).. ai de plm..

Meniul era de peste.. de aici si numele restaurantului.. “Osteria del Pescatore”.. si vreau sa va zic ca am mancat niste rahaturi.. vai vai.. scoici in carapacea lor, sepie, calamar, creveti, peste, orez (cu scoici, creveti, calamar.. un mix.. ).. apoi ne-a adus al 4-lea fel.. niste paste facute de ei.. si tot asa.. o amestecatura de scoici, creveti, calamar.. Vreau sa zic ca mi’a placut :)) si m’am simtit bine dupa ce am manacat..adica nu am golit stomacul acasa.. 😀 (cum ma gandeam ca o se intample pe loc :)).. La masa a fost ok, am ras, am glumit.. pnm, m’am simtit chiar bine, iar la plecare ne-a dat un pachet.. (un cozonac si o sticla de sampanie)

Cam atat pentru moment.. pot sa ma bucur acum de zilele de sarbatoare.. deoarece stau acasa pana Luni..unde mai muncesc inca 3 zile si jumatate..apoi iar stau acasa 4 :D. Ne mai auzim, deoarece vreau sa mai scriu un articol, dar asta dupa ce mananc sarmalutze si o ciorbita de picioruse sau burta..depinde ce a facut mama 😀

Leave a Reply

