Nu mai pot..

Nu stiu voi, fratilor, dar eu nu mai am loc in stomac de cat am putut manca in ultimile zile :)). In ziua de Craciun, am mancat acasa.. am rupt sarmalele.. A 2-a zi.. am fost la unchi-miu.. unde si acolo am rupt cu sarmale si o bucata de friptura. Astazi.. am fost la niste prieteni de fam. unde am mancat ca un spart.. ciorbitza de burta, sarmale, friptura, prajituri.. Nush daca ma credeti..dar abia mai respir.. stau intins pe fotoliu si abia abia pot sa mai respir. Mai are rost sa va zic ca pe zi..am facut lapte de pasare..dar a trebuit sa plec in vizita.. si nu am apucat sa mananc?..iar acum cand am ajuns acasa sor’mea s-a dus sa haleasca putin.. si cand l-am vazut imi venea sa vars?:)).. jur, nici apa nu mai intra 😀

Tare nasoale sunt sarbatorile astea.. in 3-4 zile…esti bun de taiat.. (asta daca ai fi porc (nu-i bai.. sunt atitia.. si nu numai.. ca pe lumea asta sunt si scroafe)). Prea tare ne ingrasam in perioada craciunului.. Oricum, acum facem o pauza de cateva zile.. dupa care ne pregatim de revelion.. unde se mananca traditionala ciorbitza de picioruse.. si toate cele 😀 iar dupa .. intram intr-o perioada de cura.. ce dureaza 1 an :)) ca apoi.. iar belea 😀

Pana acum nu v-am intrebat..dar ce v-a adus mosul? Eu am primit o camasa marfa, 2 bluze, una cu guler si una fara..marfa ambele… si ceva parfumuri.. (cat sa-mi ajunga pt la anul :)) ), geluri de dus..sa-mi ajunga pt 2 ani.. si o spuma de barbierit. Altceva.. (se pune masina?).. nu-mi mai aduc aminte..:(.

Nu ma faceti sa astept commenturi aici.. macar acum in perioada sarbatorilor sa ma faceti si pe mine fericit.. astia de-mi citit blogul.. sa stiu si eu cineva cineva ma “citeste”..Nu conteaza ca ma vb de bine sau rau.. important e sa participati si voi :D. V-am facut si urari de Craciun, voi nimic.. nici macar un “multumesc”..sa nu mai vb ca in afara de 3 persoane.. nimeni nu mi’a urat nimic :)…dar nah.. nu-i bai 😛 mai sunt ani.. Lasati orgoliul sau timiditatea.. si participati..chiar si sub un nume fals.. tot ce va rog e sa nu folositi alte nume care sunt deja folosite pe blog.. (ca nu-i frumos).

Leave a Reply

