nimic interesant.. rahaturi

pf…si au trecut deja 6 zile de cand am postat ultima oara.. sa-mi fie rusine.. Faza e ca nu prea mai am ce sa scriu.. de la revelion nu prea am facut sau intamplat mai nimic.. decat ca am fost in vizite pana pe 4/01/2010 .. iar apoi am inceput munca.. care m’a terminat in primele zile :).. De cand lucrez cu program de zi normal.. mi s-a dus toata ziua.. si tot timpul liber..deoarece ajung mereu acasa pe la 18:00 .. pana mananc.. fac un dus si o frec prin casa putin.. deja tre sa ma culc ca dimineata tre sa plec iar la munca.. Nasol cu programul asta..jur.. nu mai ai timp de tine deloc.. Prefer turele, asta e clar:)

Astazi de exemplu.. desi ar fi trebuit sa fie o zi usoara.. fara camioane & shit.. a fost o zi dura.. dar dura astfel incat sa nu ai timp sa bei o gura de apa…:). De la ora 12.. a trebuit sa alimentez o groapa cu niste seminte de floarea soarelui.. care mergea la viteza.. hai sa nu zic maxima.. dar undeva pe aproape.. astfel incat sa nu-i faci fata…si ca bonus .. s-au gandit astia de la fabrica..sa ma puna sa mai si incarca un camion.. dintr-o alta gramada la o distanta mai mare.. Nu stiu daca va puteti imagina cum am bagat ca magaru’ la plug.. dar va zic eu ca 4 ore au trecut cat ai bate din palme.. (asta e super bine) insa cand am ajuns acasa..am picat lat :))am dormit 2 ore..si cand m’am trezit ziceai ca m’a batut cineva.. (sunt batut in cap cand cred eu ca sunt ok..imaginativa acum :)) )

Ceva divers am facut ieri..ca m’am uitat la un film.. la care mai aveam putin si-mi puneam scobitori intre ploape..sa-mi tin ochii deschisi:)).. dar a fost destul de misto filmul.. “Armored” se numeste.. chiar nice :). In seara asta vreau sa ma uit la Soldatul Universal: Regeneration ..daca nu e altceva la TV.. dar dupa programul tv de pe net.. slabe sanse sa fie ceva.. De exemplu, acum la HBO este “Viata dupa Ion”.. nu va puteti imagina ce porcarie de film.. (mai devreme a fost Sex and the city: the movie.. alta porcarie).. Interesant a fost pe Protv.. Broken Arrow .. dar si ala m’a sictirit de cate ori l-am vazut:). Acum a inceput “Un meci pe cinste”.. ceva englezesc.. si cu siguranta are glume englezesti.. seci care nu le inteleg :)) ..desi .. a shit movie 🙂

Leave a Reply

