just.. another post :)

Si.. iar au trecut 4 zile de cand am postat ultima oara :(. Nu prea am avut timp din cauza muncii.. in ultimile zile lucrat in fiecare zi.. cam cand ii se scula patronului.. nu am avut un orar fix.. ci ma suna cu 1 ora inante..daca pot sa-i fac de la ora 18:00 la 2:00 … si am acceptat.. dar schimbul a venit la 4 :).. Nu era nimic..daca nu eram destul de obosit.. deoare am lucrat acasa destul.. si am fost pe drumuri..(m’am apucat cu tata sa spargem tavanul la mine, pt geam, you’ll see :D). Asta s-a intamplat acum 2 zile, si surpriza..ca sa fie totul complet.. m’am intors acasa la ora 4:30.. si m’am culcat.. la 11:30 ma trezesc cu un telefon.. “ce faci.. dormi? Nu ai putea sa vii sa faci de la 16:00-22:00 ca cineva intarzie..”… si normal ca am zis “da” :)..asa ca si ieri am fost la munca.. iar astazi cred ca fac de noapte.. asta daca nu ma suna sa-mi comunice altceva :). Foarte nasola treaba asta..sa nu-ti stii orarul.. si zilele in care lucrezi.. dar asta e munca..si tre sa induram..atata timp cat nu esti tu patronul :). Cam asta este motivul pentru care in ultimile zile nu am facut mai nimic in afara de somn, munca..si iar munca :)). Oricum, nu ma plang, Doamne fereste.. deaorece sunt colegi de munca..care au stat acasa de 1 luna.. si abia acum au venit si au facut 2-3 zile de munca.. (that sucks) .. pe cand eu.. am facut aproape zi de zi.. unde mai pui ca am facut si ore extra :D. Faza nasoala e ca tre sa minti..si cand m’au intrebat..eu ce am facut perioada asta.. le-am zis ca am mai muncit cate o zi.. pe ici-colo.. (desi facusem luna plina :D)… Nimeni nu mi’a spus sa zic asa.. insa n’am chef de discutii apoi..ca vezi doamne.. sunt nou venit si am de munca si plm.. dar problema e ca eu nu am zile de concediu..decat 3 zile pana acum.. si apoi de pe urma mea castiga asta grup.. deoarece nu plateste taxele la stat..si apoi ma plateste si relativ mai putin fata de restu..si normal ca-i convine sa ma bage la inaintare.. Si normal, a lasat acasa fix pe toti pensionarii pizdii.. care vin la munca fix de mantuiala..sa nu stea acasa.. si pe aia care au cate 2-3 luni de concediu.. care nu au consumat nici macar 1 zi..si atunci normal ca-i lasa acasa.. (motiv pt care eu am sa-mi consum pana la ultima zi hihihi).

Nu am precizat, ca de ieri am inceput sa lucrez la o masinarie noua.. unde pui 6 cupe apoi stai fix 1 ora :)..cum s-a intamplat ieri.. cand am stat in vola fix cat am incarcat 36 cupe.. ca restul am fost prin fabrica.. am stat la taclale cu personalul de acolo :D. In seara asta daca fac de noapte.. am sa fiu fresh maine dimineata..deoarece am timp berechet sa trag nitzel pe dreapta :D.. desi cred ca am sa ma uit la ceva filme.. ca am vre-o 2 ..sa le bag la convert…sa fie pe telefon in caz de.. 😀

Noh.. si cam atat legat de ce am facut eu in ultima vreme.. nu s-au intamplat prea multe..dar nah.. Daca am inceput anul asa..muncind grup.. si daca e adevarat ceea ce se spune legat de cum incepi anul nou…asa o tii tot anul.. atunci e grava situatia :)) ca-ci.. anul l’am inceput muncind din plin.. chiar mai mult decat ar fi trebuit.. 🙂 dar..e ok asa :D. Mai multa munca.. mai multi bani.. mai satisfacut financiar 😀

2 Responses to “just.. another post :)”

  1. dinamik Says:

    Te plictisesti grav!

  2. Radu Gologan Says:

    sa stii :))

Leave a Reply

